اولین اظهارات رئیس کمیسیون بورس آمریکا پس از پیروزی ریپل: پرونده همچنان باز است! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای اولین بار درباره حکم اخیر آژانس علیه ریپل اظهار نظر کرد.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع

در طی یک سخنرانی در مورد هوش مصنوعی، از جنسلر در مورد تأثیر این حکم بر موضع او در مورد ارزهای دیجیتال و نیاز به قوانین فدرال برای وضوح نظارتی سؤال شد. جنسلر از تصمیم دادگاه مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران نهادی ابراز خرسندی کرد، اما گفت که از این حکم در مورد سرمایه گذاران خرد ناامید شده است. وی اظهار داشت که همچنان در حال ارزیابی این نظر هستند.
در مصاحبه دیگری، گنسلر احساسات مشابهی را تکرار کرد، اما به دلیل دعوی قضایی در حال انجام از توضیح بیشتر خودداری کرد. او اذعان کرد که صرافی‌های کریپتو این حکم را به‌عنوان یک پیروزی می‌بینند و ریپل را در صرافی‌های خود قرار می‌دهند. با این حال، وی گفت که این پرونده همچنان ادامه دارد. وی تاکید کرد که پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال نباید دست به اقداماتی بزنند که در سایر بخش‌های بازار سرمایه مجاز نیستند.
با توجه به قوانین سفارشی شده برای کریپتو، جنسلر اظهار داشت که برای در نظر گرفتن آنها خیلی زود است. چون این حکم به تازگی صادر شده است. وی خاطرنشان کرد: این آژانس در حال حاضر قوانینی برای بورس اوراق بهادار دارد.
وقتی از جنسلر در مورد قانون پیشنهادی دارایی های رمزنگاری شده توسط جمهوری خواهان پرسیده شد، گفت که نظرات خود را مستقیماً برای اعضای کنگره محفوظ می دارد.
گری جنسلر همچنین اظهار داشت که ساتوشی ناکاموتو مقاله ای در مورد انتقال ارزش در اینترنت بدون واسطه نوشته است، اما این صنعت در بسیاری از جاها متمرکز است.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.