بازگشت طوفانی لایت کوین! قیمت نقره دیجیتال چقدر بالا خواهد رفت؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده های بازار نشان می دهد که لایت کوین (LTC) یکی از بهترین عملکردها در 24 ساعت گذشته بوده است و اخیراً با ارزش بازار دوباره وارد 10 دارایی دیجیتال برتر شده است.
به گزارش Cryptocurrency News و بر اساس اطلاعات منتشر شده در پلتفرم CoinGecko، قیمت لایت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافت و توانست از مقاومت 100 دلاری عبور کند.
همزمان با این رشد قیمت، ارزش بازار این فورک بیت کوین نیز در 24 ساعت گذشته شاهد رشد 12 درصدی بود و به 7.830 میلیارد دلار رسید. به این ترتیب لایت کوین توانسته به رتبه نهم جدول بازار ارزهای دیجیتال صعود کند.
علاوه بر این، حجم تراکنش های 24 ساعته لایت کوین بیش از 200 درصد افزایش یافته و از 3 میلیارد دلار فراتر رفته است.
یکی از دلایل احتمالی افزایش علاقه معامله گران به لایت کوین، فهرست شدن آن در صرافی EDX Markets است که توسط غول های وال استریت پشتیبانی می شود. با توجه به اینکه لایت کوین در کنار بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش در صرافی فهرست شده است، کارشناسان می گویند بعید است که رگولاتورها آن را به عنوان یک امنیت ثبت نشده هدف قرار دهند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع

علاوه بر این، همانطور که می دانید، لایت کوین قرار است هالوینگ بعدی خود را در تاریخ 2 آگوست 2023 (حدود یک ماه دیگر) انجام دهد که طی آن پاداش استخراج این ارز دیجیتال به نصف کاهش می یابد (از 12.5 LTC به 6.25 LTC). چنین رویدادهایی قبلاً منجر به افزایش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال مختلف شده است، مانند دوره قبل از آخرین نصف شدن بیت کوین.
از سوی دیگر، با نزدیک شدن به تاریخ نصف شدن لایت کوین بعدی، نهنگ ها نیز به انباشت LTC ادامه می دهند. بنابراین، تحلیلگران پیش بینی می کنند که پس از شکستن مقاومت 100 دلاری، لایت کوین اکنون می تواند سطح 130 دلار را هدف قرار دهد.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.