تتر به گروه ماینرهای بیت کوین پیوست! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ناشر استیبل کوین تتر (USDT) در بحبوحه افزایش دشواری استخراج بیت کوین، از یک طرح استخراج جدید در اروگوئه رونمایی کرد.
به گزارش رمز نیوز، تتر در حال سرمایه گذاری برای تامین انرژی های تجدیدپذیر برای استخراج بیت کوین در اروگوئه، کشوری در آمریکای جنوبی است که 94 درصد برق خود را از منابع تجدیدپذیر تامین می کند. در این رابطه، پائولو آردوینو، مدیر فناوری تتر، می‌گوید:

تتر با بهره گیری از قدرت بیت کوین و پتانسیل انرژی تجدیدپذیر اروگوئه، راه را برای استخراج پایدار و مسئولانه بیت کوین پیش می برد.

فرآیند استخراج بیت کوین به انرژی زیادی نیاز دارد که ماینرها را مجبور می کند برای اطمینان از سود بیشتر به دنبال برق ارزان قیمت باشند. فشارهای سیاسی و سیاست های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) شرکت های معدنی را به سمت منابع انرژی پاک سوق می دهد. منابع طبیعی در اروگوئه شامل چندین گزینه انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی بادی و آبی است.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!



ثبت نام

بر اساس گزارش ها، تتر ابتکار جدید خود را همراه با یک شرکت محلی و کارشناسان انرژی محلی راه اندازی خواهد کرد. این طرح جدید تتر با افزایش سختی استخراج بیت کوین انجام می شود که ممکن است شرکت را مجبور به صرف مقدار قابل توجهی از پول کند. اطلاعات منتشر شده در Blockchain.com نشان می دهد که دشواری استخراج بیت کوین ممکن است در اواخر این هفته به بالاترین سطح خود برسد.
تتر به گروه ماینرهای بیت کوین پیوست!اگر ماینرهای بیشتری آنلاین شوند و میانگین زمان تأیید بلاک را کاهش دهند، کد بیت کوین حدس زدن هش بلاک تراکنش صحیح را دشوارتر می کند. این مکانیسم تقریباً هر دو هفته یک بار سختی شبکه را تنظیم می کند تا زمان استخراج هر بلوک را در 10 دقیقه نگه دارد.
این افزایش سختی شبکه برای تتر با نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین (نصف کردن) در بهار 2024 افزایش خواهد یافت. نصف کردن پاداش استخراج منجر به کاهش 50 درصدی پاداش استخراج به 3125 BTC خواهد شد.
نرخ پاداش کمتر برای استخراج به این معنی است که اگر قیمت بیت کوین رشد نکند، ماینرها باید تعداد بلاک هایی را که استخراج می کنند دو برابر کنند تا به سود برسند.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.