تحلیل فنی و پیش بینی قیمت بیت کوین (هفته چهارم بهمن ماه) – Cryptocurrency News

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که شاخص های کلان و اقدامات سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا قیمت بیت کوین را از 25134 دلار کاهش داده بود، داده های تازه بار دیگر قیمت این ارز دیجیتال را افزایش داده است. علاوه بر این، احساسات بازار همچنان مثبت است و شاخص ترس و طمع بیت کوین در 60 قرار دارد. البته معامله گران همچنان این سوال را دارند که آیا افزایش اخیر دام گاو نر است یا خیر و به دلیل احساس طمع در بازار محتاط هستند.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده 24585 دلار معامله می شود و شکستن بالاتر از سطح روانی 25000 دلار یک حرکت صعودی کلیدی برای بازار خواهد بود. با این حال، برای تایید یک حرکت صعودی، سرمایه گذاران باید این سطح کلیدی را زیر نظر داشته باشند.

اندیکاتور 200-WMA (میانگین متحرک 200 هفته ای) یکی از موثرترین شاخص هایی است که یک معامله گر می تواند برای کمک به شناسایی تغییرات بلندمدت بیت کوین از آن استفاده کند. لازم به ذکر است که کاهش اخیر قیمت بیت کوین در نتیجه مقاومت 200-WMA رخ داده است که کمی بالاتر از 25000 دلار است.

اگر بیت کوین به بالای 25000 دلار صعود کند و موقعیت خود را حفظ کند، احتمالاً یک روند صعودی بزرگ به دنبال خواهد داشت، اگرچه این سطح یک مقاومت قوی است و شکستن آن چالش برانگیز خواهد بود.

در همین حال، RSI در 60 نشان دهنده قدرت قیمت بیت کوین است و باندهای بولینگر در حال گسترش هستند. بنابراین اندیکاتورهای بیت کوین صعودی هستند و احتمال افزایش قیمت بالای 25000 دلار را نشان می دهند.

از نظر داده‌های کلان، شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از رسیدن به 104.67 در 24 ساعت گذشته به 103.88 سقوط کرده است و کاهش بیشتر در قدرت دلار آمریکا، روند صعودی بیشتری را برای بیت‌کوین به همراه خواهد داشت.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع