توییتر یا اینستاگرام، انتخاب جامعه ارزهای دیجیتال کدام است؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علیرغم رشد انفجاری و موفقیت اولیه رقیب توییتر، Meta Threads، گزارش جدیدی توسط NFT Gators نشان می دهد که این رسانه اجتماعی ممکن است نتواند توییتر را از سلطنت خود بر کاربران ارزهای دیجیتال خلع کند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع

این گزارش نشان می‌دهد که یک هفته پس از راه‌اندازی Trades، نزدیک به ۷۰ درصد از ۱۱۷ بازیگر اصلی صنعت ارز دیجیتال هنوز حسابی در رسانه‌های اجتماعی باز نکرده‌اند که نشان‌دهنده تردید احتمالی برای جدا شدن از توییتر است. در حالی که Trades در عرض چند روز بیش از 100 میلیون کاربر به دست آورد، توییتر مدت هاست که رسانه اجتماعی انتخابی برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال بوده است. از سوی دیگر، Threads همچنان از 350 میلیون کاربر تخمینی توییتر بسیار عقب است. به عنوان مثال، هشتگ‌هایی مانند #Bitcoin و #Ethereum به ایجاد تعامل قابل توجه در توییتر ادامه می‌دهند و میانگین حجم توییت‌های هفتگی به ترتیب 563 و 268k است. تحلیل NFT Gators همچنین نشان می‌دهد که در میان حساب‌های برجسته موجود در Trades، سطح تعامل در مقایسه با توییتر نسبتاً پایین است. به عنوان مثال، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان که بیشترین فالوور را در معاملات در بین حساب های رمزنگاری دارد، حدود 335000 دنبال کننده به دست آورده است. این گزارش تعدادی از چالش‌هایی را که Trades ممکن است در آینده با آن مواجه شود، نشان می‌دهد، از جمله در دسترس نبودن آن در اروپا به دلیل نگرانی در مورد قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌ها و فقدان نسخه‌های دسکتاپ. لازم به ذکر است که رویکرد محتاطانه جامعه ارزهای دیجیتال به معاملات، بر نفوذ و محبوبیت عمیق توییتر در صنعت وب 3 تأکید می کند.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.