ثبت رکورد جدید شیبا در زمینه تجارت مالی! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک متخصص بازاریابی محتوا در اکوسیستم Shiba Inu به نام LucieSHIB در توییتر اعلام کرد که Shiba وارد دسته جدیدی به نام تجارت و امور مالی در توییتر شده و در حال حاضر در آن فعال است. تصویری که لوسی به اشتراک گذاشت نشان می دهد که 144000 توییت وجود دارد که شیبا را در این دسته ذکر کرده است.

امسال، Shiba Inu به طور چشمگیری پذیرش و کاربردهای خود را از طریق مشارکت های متعدد خود با صنایع مختلف گسترش داده است. در سال قبل با شرکت های بزرگی که در صنایع اجاره خودرو، خودروهای لوکس، ساعت (Hublot) و سایر کالاها فعالیت می کنند، مشارکت هایی صورت گرفت.

فست فود زنجیره ای Welly، شریک ایتالیایی Shibaino، اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد در سراسر کشور گسترش یابد.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع

همانطور که در اخبار قبلی کریپتو نیوز ذکر شد، یک باشگاه بسکتبال حرفه ای در بریتانیا به نام London Lions همکاری خود را با درگاه پرداخت ارز دیجیتال BitPay آغاز کرد. بنابراین اکنون آنها یکسری ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیباینو را می پذیرند. هم اکنون می توان از ارزهای دیجیتال برای خرید بلیط و اجناس این باشگاه استفاده کرد.

به گفته ردیاب محبوب Shibburn، نرخ سوزاندن توکن این میم سکه در 24 ساعت گذشته 1027 درصد افزایش داشته است. از صبح دیروز در مجموع 15487160 توکن شیبا به آدرس های مرده ارسال شده است. در 24 ساعت گذشته سه تراکنش بزرگ به ترتیب 6 میلیون و 117 هزار و 630 شبا انجام شد. 4,592,688 شیبا و 2,607,056 مبلغ شیبا را به آدرس های مرده منتقل کرده اند.

روز یکشنبه، Shibaino، دومین توکن مبتنی بر میم سگ، به طور ناگهانی بیش از ۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. اما پس از آن افت 4.43 درصدی را تجربه کرد که باعث شد شبا در حال حاضر با قیمت 0.00000714 دلار در بورس بایننس معامله شود.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.