خالق داگ کوین از بازی سگ شیبا اینو غافلگیر شد. داستان در مورد چیست؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیلی مارکوس که Dogecoin را با جکسون پالمر ساخته است، در توییتر تعجب خود را از کشف یک بازی کامپیوتری در مورد سگ شیبا اینو به اشتراک گذاشت.
این بازی «Humanity» نام دارد و در آن باید «به عنوان یک شیبا اینو بازی کنید و انسان ها را به معراج هدایت کنید». حالا، مارکوس می‌گوید، او به بازی کردن نگاه می‌کند.
طبق گزارش ها، این بازی برای اولین بار در اواخر فوریه سال جاری معرفی شد. Humanity توسط پلی استیشن توسعه داده شد و در جامعه شیبا اینو (SHIB) سر و صدای زیادی ایجاد کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که سازندگان بازی به هیچ یک از memecoin های معروف (SHIB و DOGE) که ممکن است با بازی مرتبط باشند اشاره ای نکردند. پلی استیشن اعلام کرد که این بازی در ماه می 2023 منتشر خواهد شد و اکنون توجه توسعه دهنده Dogecoin را به خود جلب کرده است.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع

ردیاب محبوب ارزهای دیجیتال Whale Alert چندین تراکنش متوالی را مشاهده کرده است که نزدیک به 800 میلیون Dogecoin دارند. در رابطه با این نقل و انتقالات از بازیکنان بزرگی مانند رابینهود و بایننس نام برده شده است.
بزرگترین پشته DOGE، 450 میلیون سکه، به برنامه تجاری محبوب Robinhood منتقل شد. ارزش آن 3,293,519 دلار بود. همانند تراکنش قبلی، در مجموع 85,000,009 Dogecoin نیز از یک کیف پول ناشناس به بایننس منتقل شد. دو انتقال بعدی شبیه برداشت های رابین هود به کیف پول های سرد است که شامل 78,962,318 و 117,717,363 Dogecoin است.
دلیل اصلی باقی ماندن دوج کوین به عنوان یک دارایی محبوب، عمدتاً به لطف حمایت ایلان ماسک در چندین سال گذشته است. در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin در حدود 0.07248 دلار در نوسان است و حجم معاملات در 24 ساعت گذشته تقریباً 10 درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.