لنوو از نسل جدید لپ تاپ Yoga Slim 7i Carbon رونمایی کرد

لنوو از نسل جدید لپ تاپ Yoga Slim 7i Carbon رونمایی کرد

لنوو به تازگی از نسل جدید لپ تاپ Yoga Slim 7i Carbon با مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی به روز رونمایی کرده است. لنوو جدیدترین لپ تاپ نازک و سبک خود از سری یوگا را با نام Yoga Slim 7i Carbon روانه بازار کرده است. وزن این لپ تاپ تنها 966 گرم است و با پردازنده چهار هسته ای نسل یازدهم اینتل Tigerlake عرضه می شود.

طراحی یکی از جذاب ترین ویژگی های Yoga Slim 7i Carbon است. همراه با الیاف اختصاصی این شرکت که وزن بدن را تا 40 درصد کاهش می دهد و در عین حال 25 درصد استحکام بیشتری را ایجاد می کند. لنوو برای دوام بهتر از آلیاژ منیزیم در قسمت زیرین و روکش استفاده کرده است. صحبت از دوام، این لپ تاپ 9 تست استاندارد درجه نظامی MIL-STD-810G را پشت سر گذاشته است.
یکی از ویژگی های کلیدی Yoga Slim 7i، پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 و i7 است که از قابلیت پردازش بالایی برخوردار است. مدل Core i7 لپ تاپ Yoga Slim 7i دارای تراشه Core i7-1165G7 و مدل Core i5 دارای تراشه i5-1135G7 می باشد.
همچنین صفحه نمایش 13.3 اینچی QHD IPS با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برای لپ تاپ مورد نظر در نظر گرفته شده است. جدا از آن، از استاندارد رنگی 100٪ sRGB نیز پشتیبانی می کند. در کنار پردازنده گرافیک مستقلی وجود ندارد و در این مدل از همان گرافیک مجتمع Intel Iris Xe استفاده شده است. نسخه Core i5 از 8 گیگابایت رم و نسخه Core i7 از 16 گیگابایت رم LPDDR4X استفاده می کند.
جدا از آن، یک حافظه ذخیره سازی 1 ترابایتی M.2 2280 PCIe NVMe SSD نیز ارائه شد. در قسمت ارتباط باید به پورت USB-C 3.2 Gen 2، USB-C Thunderbolt 4، جک هدفون، وب کم 720 پیکسلی با پشتیبانی از Windows Hello اشاره کرد. از ویژگی های هوش مصنوعی این لپ تاپ می توان به روشن شدن آنی با توان کمتر و Super Resolution 2.0 برای پخش فیلم با وضوح 4K اشاره کرد. علاوه بر کورتانا، Yoga Slim 7i Carbon با الکسای الکسا در مناطق انتخابی عرضه می شود.
باتری 50 وات ساعتی در لپ تاپ Slim 7i Carbon با استفاده از برنامه های بهره وری معمولی تا 13 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، لنوو ادعا می کند که با پخش فیلم تا 15 ساعت دوام می آورد. با شارژ سریع 15 دقیقه ای، به لطف فناوری Lenovo Rapid Charge Boost، دو ساعت پخش ویدیو قابل مشاهده است.
این لپ تاپ با قیمت پایه 1500 و قیمت نهایی 1899 دلار به زودی روانه بازار می شود.
به این پست امتیاز دهید
ایسر و رونمایی از Chromebook Spin 514 جدید
بهترین مک بوک 2024 – کدام را بخریم؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.