ممکوین های پیروز در بازار خونین ارزهای دیجیتال! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، آلت‌کوین‌ها مرحله دیگری از رکود دردناک ناشی از سرکوب ارزهای رمزنگاری شده عمده در ایالات متحده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را پشت سر گذاشته‌اند. در این میان، بخش memecoins همچنان در حال از دست دادن سرمایه است. اما برخی از آنها امروز توانستند وارد منطقه سبز شوند.

FLOKI تنها ارز دیجیتال در بین 10 ممکوین برتر است که پس از سقوط اخیر شروع به افزایش قیمت کرده است. در حالی که تمام رقبای Floki در 24 ساعت گذشته ارزش خود را از دست داده اند، نمودار قیمت FLOKI یک شمع سبز روزانه را تشکیل داده است.

بر اساس داده های CoinGecko، این بخش به عنوان یک کل همچنان سرمایه خود را از دست می دهد. در 24 ساعت گذشته، ارزش خالص بازار Mimcoins 2.4 درصد کاهش یافته است و به زیر سطح 13.7 میلیارد دلار رسیده است. اما فلوکی چهارمین نماینده این بخش از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 3.7 درصد افزایش قیمت داشته و ارزش بازار آن از مرز 215 میلیون دلار عبور کرده است. همچنین با حجم معاملات بیش از 19 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته، پنجمین میم کوین پرمعامله است.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع

در همین حال، تمام رقبای فلوکی، از جمله شیبا و دوج کوین، با ارزش بازار آنها 0.5٪ -1٪ کاهش یافته است.
البته خارج از دسته برتر، برخی از ممکوین های کوچک نیز توانستند قیمت خود را در 24 ساعت گذشته افزایش دهند. به عنوان مثال، SNEK، بزرگترین سکه میم در اکوسیستم کاردانو (ADA)، به نظر می رسد تحت تاثیر رکود اخیر بازار قرار نگرفته است. در دو روز گذشته قیمت این میم سکه تقریبا دو برابر شد. بر اساس اطلاعات بازار، قیمت SNEK در 24 ساعت گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است. همین موضوع باعث شده تا نام این میم کوین در لیست پردرآمدترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته قرار گیرد.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.