هدست جدید اپل، کلید تحول در متاورس! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتشار هدست واقعیت مجازی جدید اپل، ویژن پرو، می تواند تغییری تکان دهنده در نحوه تجربه کاربران متاورس ایجاد کند.
این هدست فناوری جدیدی به نام EyeSight را معرفی می‌کند که با استفاده از دستکاری لنز، حالات چهره کاربر را برای افراد خارجی طبیعی جلوه می‌دهد. EyeSight همچنین به نمایشگر اجازه می‌دهد تا بسته به اینکه کاربر محتوای فراگیر مصرف می‌کند یا با افراد در دنیای واقعی تعامل دارد، بین یک نمای شفاف و مات جابجا شود.
در هدست های سنتی یا هدست های دیگر، این مانع بین افرادی که آن را می پوشند و افرادی که نمی پوشند وجود دارد. به نظر می رسد که شما در دو دنیای متفاوت هستید. اکنون موانع بسیار کمی بین افراد وجود دارد، بنابراین می توانید تعاملات نسبتاً یکپارچه ای داشته باشید.
آلیس سو، رئیس Metaverse در KPMG، گفت: فناوری ردیابی چشم پتانسیل زیادی وجود دارد که می‌توان از آن برای کمک به ایجاد تجربیات شخصی استفاده کرد.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع

فناوری ردیابی مردمک چشم اپل با تشخیص وضعیت ذهنی کاربران بر اساس داده های حرکت چشم و پاسخ مردمک به محرک ها کار می کند. سپس از هوش مصنوعی برای پیش بینی احساسات آنها استفاده می کند.
سو پیش‌بینی کرد که Vision Pro توسعه‌دهندگان را به استفاده از زمینه‌های نوظهور مانند علوم اعصاب و هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصی‌تر و پیش‌بینی‌کننده‌تر سوق خواهد داد.
پیتر زینگ، بنیانگذار پروژه Transhuman Coin مبتنی بر بلاک چین، همچنین طراحی این هدست را به دلیل “ادغام با روش طبیعی تعامل ما به عنوان انسان” تحسین کرد و از قابلیت های منحصر به فرد ردیابی چشم آن به عنوان یکی از جهش های بزرگتر برای Metaverse نام برد. زینگ معتقد است این دقیقاً همان چیزی است که متاورس برای حرکت از یک «دنیای گیمر محور» به دنیای واقعی به آن نیاز دارد.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.