همکاری گروه وارنر و پالیگان برای ایجاد نوآوری های جدید در دنیای موسیقی! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه موسیقی وارنر و آزمایشگاه های پلیگون همکاری خود را با راه اندازی یک برنامه شتاب دهنده موسیقی جدید با هدف گسترش نوآوری در وب 3 و موسیقی تعمیق بخشیده اند. از طریق این همکاری، این دو شرکت قصد دارند از توسعه دهندگانی که پروژه های مرتبط با موسیقی و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را در شبکه Polygon منتشر می کنند، حمایت کنند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع

طبق اعلام رسمی این پروژه، برنامه های کاربردی این برنامه به صورت دوره ای بررسی می شود و پروژه های منتخب از مزایای بسیاری برخوردار خواهند شد. این مزایا شامل سرمایه گذاری مشترک از گروه وارنر و پالیگان و همچنین مشارکت در کمک به رشد اکوسیستم توسعه دهندگان پالیگان است. علاوه بر این، این دو پلتفرم متعهد به ارائه جلسات بررسی فصلی و مشاوره استراتژیک، شبکه سازی، شبکه سازی و همچنین بازاریابی و تبلیغات برای پروژه های منتخب شده اند.
در این نوآوری، گروه وارنر و پالیگان به دنبال پذیرش درخواست‌هایی در تلاقی موسیقی، فناوری و وب 3 هستند که بر حوزه‌های کلیدی مانند ارتقای ارتباط هنرمند و هواداران، ایجاد سیستم‌های تولید و توزیع غیرمتمرکز موسیقی، نوآوری راه‌حل‌های فروش بلیت، بررسی تمرکز دارند. محصولات مرتبط با موسیقی و مجموعه‌های دیجیتال/فیزیکی کلکسیونی و ادغام موسیقی با فناوری تعاملی و بازی تمرکز خواهد بود.
در این رابطه، اوانا روکساندرا، مدیر عامل گروه وارنر، گفت که این گروه به دنبال ارائه فرصت هایی است که هنرمندان و ترانه سرایان را قادر می سازد تا “جامعه خود را در عصر جدید موسیقی بسازند، فعال کنند، درگیر کنند و درآمدزایی کنند.” “.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.