پشتیبانی یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان از سوی رقیب شیبا! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اعلامیه اخیر تیم توسعه دهنده توکن Floki، این میم کوین اکنون در صرافی ارزهای دیجیتال OKX فهرست شده است. فلوکی که به نام شیبا اینو، مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک نامگذاری شده است، در هفته‌های اخیر در چندین پلتفرم معاملاتی بزرگ فهرست شده است.
در ابتدای هفته، FLOKI در پلتفرم WazirX، بزرگترین و شناخته شده ترین صرافی ارزهای دیجیتال در هند، فهرست شد و امکان معامله جفت ارز FLOKI/USDT فراهم شد. چند روز بعد، وزیر ایکس اعلام کرد که در حال بررسی یک جفت ارز تجاری دیگر برای مبادله با توکن فلوکی است. همانطور که در اطلاعیه اخیر اکانت توییتر این صرافی اعلام شده است، جفت ارز معاملاتی FLOKI/INR در وزیر ایکس فعال شده است و کاربران این صرافی می توانند در این پلتفرم به خرید، فروش و معامله فلوکی با ارز INR بپردازند.
بر این اساس، صدها میلیون کاربر کریپتو هندی قادر خواهند بود فلوکی را با روپیه، واحد پول کشورشان، خریداری، بفروشند و معامله کنند. کاربران صرافی اکنون می توانند فلوکی را در هر دو بازار INR و USDT خریداری، بفروشند و معامله کنند.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!



ثبت نام

همچنین در این هفته، FLOKI Token Perpetuals در Digifinex لیست شد تا به کاربران اجازه دهد تا FLOKI Token را با اهرمی تا 100 برابر معامله کنند. این صرافی جفت ارز FLOKI/USDC را نیز برای دسترسی آسان تر و معامله در اختیار کاربران خود قرار داده است.
توکن فلوکی همچنین در 3 مارس در صرافی بزرگ و معتبر Deepcoin مستقر در سنگاپور اضافه شد. لیست Floki در این صرافی به بیش از سه میلیون کاربر فعال Deepcoin اجازه می دهد تا با توکن های Floki معامله کنند.
در زمان نگارش این مقاله، قیمت توکن فلوکی با 13 درصد رشد در 24 ساعت گذشته به 0.00003086 دلار رسیده است. بر اساس داده های CoinmarketCap، این ارز دیجیتال اکنون در رتبه 109 در بین ارزهای دیجیتال قرار دارد.