پیش بینی امیدوارکننده سرمایه گذار معروف از آینده ارزهای دیجیتال! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، بعید است که ادامه مشکلات مالی در بازار ارزهای دیجیتال فشار بیشتری بر قیمت ارزهای دیجیتال وارد کند. او معتقد است که اگرچه این “خبر خوبی نیست” اما “فروش زیادی را شامل نمی شود”.
نووگراتز می گوید:

چشم انداز کریپتو وحشتناک نیست، اما عالی هم نیست. ما مشکلات نظارتی داریم که قبلاً نداشتیم. مردم هزینه ها را کاهش داده و از این دوره گذار جان سالم به در می برند. کریپتو از بین نمی رود.

با این حال، اظهارات Novogratz کاملاً در تضاد با گزارش Arcane Research است که به سرمایه گذاران هشدار داده بود که مراقب «مشکلات مالی مداوم» در گروه ارز دیجیتال (DCG) باشند. زیرا نتیجه آن می تواند به شدت بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.
با این حال، نووگراتز استدلال می کند که علیرغم «خبرهای بد زیاد» در چند ماه گذشته، بیت کوین و اتریوم «بسیار پایدار و پایدار» باقی مانده اند و حتی طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت بوده اند.
نووگراتز با اشاره به سرمایه گذارانی که در ماه های اخیر اهرم خود را فروخته یا کاهش داده اند، گفت:

اکنون بازار کاملاً تمیز است.

مدیرعامل گلکسی دیجیتال همچنین درباره تصمیم اخیر برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس مبنی بر کاهش 20 درصد دیگر از نیروی کار خود به منظور کاهش بیشتر هزینه‌های عملیاتی، اظهار نظر کرد و گفت:

من فکر می کنم که مدیران [از جمله] برایان در کوین بیس و هر مدیر عامل معقولی کار درستی انجام می دهند. 2023 سالی است که شما می خواهید زنده بمانید و شکوفا شوید.

دام های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در سال 2022 – اخبار ارزهای دیجیتال
نظر بیل گیتس در مورد آینده متاورس و وب 3! – اخبار ارزهای دیجیتال

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.