پیش بینی فشار بر بازار ارزهای دیجیتال توسط تحلیلگران بانک سرمایه گذاری آمریکایی – رامز نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک سرمایه گذاری BofA در گزارشی اعلام کرد که بازار ارزهای رمزپایه امسال بسیار بهتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت آغاز شده است و ارزش بازار از سال گذشته با 42 درصد افزایش به 1.1 تریلیون دلار رسیده است.

بانک سرمایه‌گذاری اعلام کرد که انتظار داریم سال 2023 سال واگرایی قیمت ارزهای دیجیتال به دلیل عملکرد توکن‌هایی باشد که سود و جریان نقدی را ارائه می‌دهند. BofA ارزهای رمزپایه را که پلتفرم‌های بلاک چین مبتنی بر قراردادهای هوشمند را تقویت می‌کنند و توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های کاربردی را روی آن بسازند، به‌عنوان دارایی‌های رشدی می‌بیند که در معرض خطرات مشابه با سهام رشد هستند.

استراتژیست های بانک سرمایه گذاری BofA در مورد رشد دارایی ها محتاط هستند. زیرا داده های قوی اقتصادی ایالات متحده شروع رکود را به تعویق انداخته و همچنین نشان دهنده پتانسیل ریشه یابی تورم و افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو است.

تحلیلگران بانک سرمایه گذاری، الکس شاه و اندرو ماس، گفتند که با توجه به اینکه افزایش اخیر در دارایی های ریسک در ژانویه تا حدودی به دلیل “پوشش فروش” و “بازگشت متوسط” بوده است، محیط نرخ بهره بالاتر برای مدت طولانی تری امکان پذیر است. منجر به فشار بر رشد اقتصادی و در نتیجه بازار ارزهای دیجیتال می شود.

پوشش کوتاه به بازخرید اوراق بهادار یا دارایی های قرض گرفته شده به منظور بستن موقعیت فروش باز با سود یا زیان اشاره دارد. این شامل خرید همان اوراق بهاداری است که در ابتدا فروخته شد و سهامی را که در ابتدا برای فروش کوتاه قرض گرفته شده بود بازگردانید.

بازگشت به میانگین تئوری مورد استفاده در امور مالی است که نشان می‌دهد قیمت دارایی‌ها تمایل دارند به میانگین بلندمدت یا سطح متوسط ​​خود بازگردند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع