احتمال درج توکن BONE Shiba در بورس بایننس و جهش قیمت آن! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی بلاک چین لایه دوم Shibarium، توکن BONE در صرافی‌های بیشتری فهرست می‌شود.

این بار، XT.com، یک صرافی ثبت شده در سیشل، اعلام کرده است که بر اساس گزارش های جدید، توکن BONE را در پلتفرم خود فهرست کرده است. XT.com ادعا می کند که اولین صرافی ارزهای دیجیتال با یک شبکه اجتماعی است و از بیش از 500 ارز دیجیتال و 800 جفت معاملاتی پشتیبانی می کند.

کمتر از یک هفته پیش، Bitget، یک صرافی پیشرو مشتقات ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور، نیز فهرست شدن توکن BONE را اعلام کرد.

انتشار این خبر باعث افزایش احساسات مثبت پیرامون این ارز رمزنگاری شده و افزایش قابل توجهی در قیمت آن شده است. در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال BONE در محدوده قیمتی 1.86 دلار معامله می شود که بیش از 9 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 41 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

همزمان با این رشد قیمت، ارزش بازار BONE نیز بیش از 10 درصد افزایش یافت و آن را به رتبه 123 بازار رساند. حجم معاملات 24 ساعته این ارز دیجیتال نیز بیش از 103 درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که ارتش شیبا نیز درخواست عرضه BONE در بورس بایننس را داده است. درخواست های قبلی ارتش شیبا برای پشتیبانی از SHIB توسط سیستم پرداخت PayPal و پلت فرم معاملاتی Robinhood موفقیت آمیز بود. حال باید منتظر ماند و دید این بار ارتش شیبا موفق خواهد شد یا خیر.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع

با این روش در معاملات شیبا ناشناس بمانید! – اخبار ارزهای دیجیتال
پرکارترین هکرهای ارزهای دیجیتال در سال 2022! – اخبار ارزهای دیجیتال

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.