جزئیات عرضه کامیون فاو در بورس کالا

جزئیات عرضه کامیون فاو در بورس کالا

جزئیات عرضه کامیون فاو در بورس کالا

بورس کالای ایران روز سه شنبه 6 دی ماه 1401 میزبان 50 دستگاه کامیون FAW خواهد بود.

به گزارش تجارت نیوز، قرار است تا سه روز دیگر ۵۰ دستگاه کامیون FAW در بورس کالا عرضه شود. جزئیات آن را در این گزارش بخوانید.

سیباموتور روز سه شنبه با 50 دستگاه کامیون فاو به بورس کالا می آید. قیمت پایه برای عرضه این خودرو 2 میلیارد و 370 میلیون تومان و موعد تحویل 23 اسفند اعلام شده است.

لازم به ذکر است 20 درصد پیش پرداخت نیز برای خرید این خودرو در نظر گرفته شده است.

هر کد ملی (شخص حقیقی) فقط مجاز به ثبت سفارش یک خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش 5 خودرو می باشد. رنگ خودروها سفید و مدل خودرو 1401 می باشد.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به نام خریدار خواهد بود و خریداران می بایست همزمان با تسویه مبلغ اصلی معامله به درگاه فروش مراجعه کنند تا مراحل خرید تکمیل شود. در بورس کالا و در بازه زمانی تعیین شده در آگهی عرضه تکمیلی و حداکثر ظرف مدت 7 روز تقویمی. شرکت سیبا موتور می تواند مشخصات خود را به آدرس bahman.iranecar.com ایجاد و تکمیل کند و از این طریق هزینه های اضافی را پرداخت کرده و نمایندگی مورد نظر خود را برای تحویل خودروی خریداری شده انتخاب کند.

هزینه های جانبی شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها بالغ بر 10 میلیون و 285 هزار و 601 تومان است که از این مبلغ 2 میلیون و 200 هزار تومان بابت عوارض و شماره گذاری و 250 هزار تومان برای شماره گذاری می باشد. 126 هزار و 200 تومان هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو برای بیمه شخص ثالث 7 میلیون و 709 هزار و 401 تومان است.

در این روز 105 کامیون شرکت بهمن دیزل نیز روی تابلوی معاملات می رود.

منبع:ابنا





تبلیغات تجارتنیوز

آغاز عرضه دنا پلاس در بورس کالا
ایلان ماسک تسلا را در آستانه شکست قرار داد؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.