رقابت متا با توییتر بر سر شبکه اجتماعی غیرمتمرکز! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Meta، شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام، ظاهراً در حال ساخت یک برنامه محتوای مبتنی بر متن جداگانه است که از ActivityPub پشتیبانی می کند. این پروتکل شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز مانند Mastodon را که با توییتر رقابت می‌کنند، قدرت می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، اپلیکیشن آتی با کد P92، با برند اینستاگرام عرضه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد با اعتبار اینستاگرام خود وارد شوند.

تیم P92 در نظر دارد در نسخه اولیه محصول از رویکرد “چنگال” پیروی کند و پروفایل کاربران با جزئیات حساب اینستاگرام آنها (مانند نام، نام کاربری، بیو، تصویر پروفایل و فالوورها) پر می شود.

طبق خلاصه محصول، برنامه به خط مشی رازداری فعلی شرکت پایبند است، اما دارای یک خط مشی رازداری تکمیلی و شرایط خدمات است که به طور خاص به اشتراک گذاری داده های بین برنامه ای می پردازد.

نسخه اولیه برنامه شامل ویژگی هایی مانند پیوندهای قابل لمس در پست ها با پیش نمایش، بایوس کاربر، نام کاربری، نشان ها، تصاویر و ویدیوهای قابل اشتراک گذاری خواهد بود. همچنین دارای ویژگی هایی مانند فالوور و لایک خواهد بود، اما مشخص نیست که ویژگی های نظر دادن و پیام رسانی در نسخه اول محصول گنجانده شده است یا خیر.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!



ثبت نام