ریزر و معرفی نسل جدید لپ تاپ های Blade 15 و Blade Pro 17

ریزر و معرفی نسل جدید لپ تاپ های Blade 15 و Blade Pro 17

در جریان نمایشگاه CES 2021، انویدیا از چند کارت گرافیک نسل بعدی سری GeForce RTX برای لپ تاپ ها رونمایی کرد. در این بین سازندگان لپ تاپ تصمیم گرفتند محصولات خود را با این گرافیک نسل جدید انویدیا به روز کنند. در میان این شرکا می‌توان به Razer اشاره کرد که با نسخه‌های جدید Blade 15 و Blade Pro 17 همراه است. در حالی که می‌توانید آن‌ها را تا GeForce RTX 3080 دریافت کنید، پردازنده‌های گرافیکی قوی‌تر تنها چیزی که در اختیار دارید نیست.

Razer نمایشگرهای بهتری را در لپ‌تاپ‌ها بسته‌بندی می‌کند تا بتوانید چیزی از آن پردازنده‌های گرافیکی دریافت کنید. هر کدام با صفحه نمایش FHD تا 360 هرتز در دسترس هستند. گزینه های دیگری برای Blade 15 وجود دارد، مانند صفحه نمایش 240 هرتزی QHD که ممکن است تعادل خوبی بین نرخ فریم بالا و وضوح بالا باشد و صفحه نمایش 60 هرتزی 4K OLED. در Blade Pro 17، در کنار گزینه 360Hz FHD، QHD در 165Hz و 4K UHD در 120Hz قرار دارد.

هیچ گزینه OLED وجود ندارد، اما این تنها به این دلیل است که هیچ فروشنده ای وجود ندارد که پنل OLED 17.3 اینچی 4K را بفروشد. برد وایلدز، معاون ارشد و مدیر کل واحد تجاری ریزر گفت:

سری جدید Razer Blade بهترین مکان برای بازی گیمرها برای نسل بعدی است. خط جدید ما دارای آخرین فناوری گرافیکی است و جذاب ترین تجربه را برای گیمرها فراهم می کند. با سریع‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار و یکی از کوچک‌ترین شاسی‌های ما، گیمرها می‌توانند از گیم‌پلی فوق‌العاده روان در هر کجا و هر زمان لذت ببرند. به زبان ساده: تیغه های Razer بهترین راه برای بازی هستند.

Razer Blade 15 از امروز با قیمت 1699.99 دلار / 1799.99 یورو برای پیش‌سفارش در دسترس است و در 26 ژانویه در دسترس خواهد بود. احتمالا در سه ماهه اول سال جاری خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز دهید
ایسوس و رونمایی از لپ تاپ جدید با دو صفحه نمایش ZenBook Duo
اچ پی و معرفی لپ تاپ های Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.