ظاهر صلیب مرگ در نمودار دلار برای بیت کوین چه معنایی دارد؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در 6 ژانویه، نمودار شاخص دلار آمریکا شاهد تلاقی مرگ در بازه زمانی روزانه بود. این می تواند بر بیت کوین به عنوان دارایی که قیمت آن اغلب به دلار آمریکا بیان می شود نیز تأثیر بگذارد.

به گزارش سایت بیت کوینیست اما وقتی صلیب مرگ برای دلار آمریکا ظاهر می شود دقیقاً چه اتفاقی برای بیت کوین می افتد؟ همانطور که می دانید بیت کوین به عنوان راه حلی برای مقابله با ارزهای فیات و عدم وابستگی به بانک های مرکزی ایجاد شد. بنابراین دشمن اصلی بیت کوین از بسیاری جهات دلار است. در عین حال، جفت ارز غالب بیت کوین، دلار است.

داده های تاریخی نشان می دهد که وقتی دلار قوی است، بیت کوین ضعیف است و بالعکس. ظهور صلیب مرگ جدید در نمودار شاخص دلار آمریکا نیز نشانه ضعف آن است.

ظهور صلیب مرگ در نمودار شاخص دلار آمریکا.

تلاقی مرگ زمانی اتفاق می افتد که میانگین متحرک 50 روزه از بالا به پایین از میانگین متحرک 200 روزه عبور کند. برعکس، اگر میانگین متحرک 50 روزه از میانگین متحرک 200 روزه به سمت بالا عبور کند، یک تقاطع طلایی رخ داده است. هر یک از این تقاطع ها سیگنال اولیه تغییر روند هستند.

واکنش بیت کوین به تلاقی مرگ دلار

بر اساس داده های تاریخی، از سال 2015 تا به امروز، شاخص دلار آمریکا در مجموع 6 عبور مرگ و میر (از جمله مورد فعلی) را تجربه کرده است. سه بار عبور مرگ و میر دلار از سال 2015 تا 2017 و دو مورد دیگر در سال 2020 درست قبل از آخرین رالی صعودی بازار ارزهای دیجیتال مشاهده شد که پس از آن قیمت بیت کوین به ترتیب 120.07٪، 110.63٪ افزایش یافت. این درصد 935.11 درصد، 64.32 درصد و 567.85 درصد افزایش یافته است. حال باید منتظر ماند و دید که این بار قیمت بیت کوین چقدر رشد خواهد کرد!

آیا زمستان کریپتوکارنسی در سال 2023 به پایان می رسد؟
دام های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در سال 2022 – اخبار ارزهای دیجیتال

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.