موج جدید مهاجرت کاربران ارزهای دیجیتال به صرافی های غیرمتمرکز! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم کل تراکنش های روزانه در صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال در دو روز گذشته نزدیک به 800 میلیون دلار افزایش یافته است.
به گزارش رمز نیوز، میانگین حجم معاملات در سه صرافی غیرمتمرکز برتر در 48 ساعت گذشته 444 درصد افزایش یافت. زیرا سرمایه گذاران ارز دیجیتال تحت تأثیر اقدامات قانونی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه صرافی های متمرکز Binance و Coinbase قرار گرفته اند.
بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از پلتفرم CoinGecko، کل حجم معاملات روزانه در UniSwap 3 (Ethereum)، UniSwap 3 (Arbitrum) و PancakeSwap 3 (شبکه هوشمند بایننس) – که 53٪ از کل حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز در 24 ساعت است. گذشته را تشکیل می دهد – از 5 تا 7 ژوئن، بیش از 792 میلیون دلار جمع آوری کرد.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
فقط با 10000 تومان و با کارمزد صفر می توانید بیش از 200 ارز دیجیتال را در صرافی ارزپلاس خریداری کنید!



شروع

علاوه بر این، حجم معاملات در Curve، یک صرافی غیرمتمرکز که امکان داد و ستد استیبل کوین‌ها را فراهم می‌کند، 328 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، اکثر فعالیت‌های معاملاتی در صرافی Curve بر تجارت استیبل کوین‌های USDC و USDT با پشتوانه دلار متمرکز است.
با افزایش حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز، جریان خروجی خالص – تفاوت بین ارزش دارایی های ورودی و خروجی – در صرافی بایننس به 778 میلیون دلار رسید. البته شایان ذکر است که جریان خالص خروجی همچنان بسیار کمتر از کل ذخیره این بورس است. در زمان نگارش این مقاله، موجودی استیبل کوین بایننس بیش از 8 میلیارد دلار است.

در صفحه قیمت فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای رمزنگاری شده را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.