نسخه Thom Browne گلکسی واچ ۴ کلاسیک با قیمت ۸۰۰ دلار عرضه می‌شود

نسخه Thom Browne گلکسی واچ ۴ کلاسیک با قیمت ۸۰۰ دلار عرضه می‌شود

سامسونگ فروش نسخه Thom Browne گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۲ میلی‌متری را با قیمت ۸۰۰ دلار آغاز کرد.

از زمان برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ در ماه گذشته، دو باندل جذاب Thom Browne Edition برای گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ معرفی شده است. هر کدام از این باندل‌ها با یک دستگاه گلکسی واچ ۴ و یک جفت گلکسی بادز ۲ همراه است که آن‌ها نیز نسخه اختصاصی Thom Browne Edition هستند؛ اما تا به امروز خرید نسخه Thom Browne Edition گلکسی واچ ۴ کلاسیک امکان‌پذیر نبود.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این نسخه از گلکسی واچ ۴ به‌صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شده و دارای برچسب قیمت ۸۰۰ دلار است. جعبه این ساعت هوشمند دارای سه‌ مچ‌بند و یک شارژر است که به طرح اختصاصی Thom Browne مزین شده‌اند و با مدل‌های معمولی متفاوت هستند. واچ ۴ کلاسیک با رودیوم آبکاری‌ شده‌ است تا ظاهری براق‌تر داشته باشد. این گجت پوشیدنی دارای پنج تصویر صفحه‌نمایش Thom Browne از پیش بارگذاری‌شده است که کاربر می‌تواند از بین آن‌ها به سلیقه خود یکی را انتخاب کند. این نسخه در مدل ۴۲ میلی‌متری بلوتوثی ساعت هوشمند مذکور عرضه خواهد شد.

مانند باندل‌های زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ (که هر دو در وب‌سایت سامسونگ در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسند)، Galaxy Watch4 Classic Thom Browne Edition به تعداد محدود در وب‌سایت سامسونگ از ۲۹ سپتامبر در دسترس خواهد بود.

نظر شما همراهان زومیت درباره نسخه Thom Browne گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ چیست؟

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.