نوکیا G50 5G

نوکیا G50 5G با صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچ و تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ رونمایی شد

طبق اخبار منتشرشده، نوکیا G50 5G به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز است و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ مشابه نوکیا X20 و X10 بهره می‌برد.

به گزارش اندرویدسنترال، اچ‌ام‌دی گلوبال سرانجام از گوشی اقتصادی نوکیا G50 رونمایی کرد که اولین عضو سری G این شرکت با بهره‌مندی از شبکه‌ی ارتباطی 5G محسوب می‌شود. نوکیا G50 مشخصات لازم برای به چالش‌ کشیدن سایر گوشی‌های اندرویدی اقتصادی را ندارد؛ اما به‌ نظر می‌رسد که از نوکیا G20 برتر است.

موبایل نوکیا G50 به صفحه‌نمایش ۶٫۸۲ اینچ با وضوح +HD و بریدگی V-شکل برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل مجهز شده است. قدرت سخت‌افزاری این گوشی را تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. نسخه‌ای از این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز به‌زودی در دسترس خواهد بود.

گوشی اندرویدی اقتصادی نوکیا در پنل پشت دارای دوربین سه‌گانه است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق را شامل می‌شود. وظیفه‌ی تأمین انرژی نوکیا G50 5G را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. بنا بر ادعای اچ‌ام‌دی گلوبال، این گوشی به‌راحتی می‌تواند با شارژ کامل تا دو روز دوام بیاورد.

از دیگر مشخصات نوکیا G50 5G‌ می‌توان به دکمه‌ی اختصاصی گوگل اسیستنت، پشتیبانی از NFC، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت در کنار گوشی اشاره کرد. این گوشی نوکیا با اندروید ۱۱ عرضه شده است و دو سال ارتقای سیستم‌ عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی ماهانه دریافت خواهد کرد.

نوکیا G50 5G در حال‌ حاضر در انگلستان و به رنگ‌های آبی اقیانوسی و Midnight Sun، با قیمت ۲۰۰ پوند قابل خریداری است.

سیستم خنک‌کننده الماسی در گوشی هوشمند گیمینگ ریلمی
تعداد کاربران جهانی 5G هواوی از مرز ۴۹۰ میلیون نفر گذر کرد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.