قابلیت‌هایی که ارزش خرید لپ‌تاپ هواوی میت بوک D14 را دوچندان کرده‌اند

چرا لپ تاپ Huawei Matebook D14 ارزش خرید دارد؟

لپ تاپ ها جزء لاینفک فعالان فناوری اطلاعات در دنیا محسوب می شوند، اما برای خرید لپ تاپ مورد نیاز خود چه نکاتی را باید در نظر بگیریم، یکی از لپ تاپ های جدیدی که هوآوی رونمایی کرده است، اما نکاتی که ما را وادار به خرید آن می کند طراحی چشمگیر را به خود جلب می کند. ، نمایشگری با حاشیه کوچک، قدرت پردازشی بالا به همراه شارژدهی طولانی مدت. در ادامه به بررسی لپ تاپ MateBook D14 می پردازیم، با ما همراه باشید.

اگر علاقه مند به دانستن تاریخچه لپ تاپ های هواوی هستید، پیشنهاد می کنم از مقاله تاریخچه میت بوک های هواوی دیدن کنید.

بررسی Matebook D14 هواوی

با توجه به تغییراتی که هواوی در استراتژی حضور خود در بازارهای مختلف ایجاد کرد، تولید سری جدید لپ تاپ های این شرکت با برند MateBook از سال 2020 آغاز شد و وجه اشتراک محصولات این سری طراحی مینیمال، بدنه مستحکم، سهولت است. توان حمل و قابل توجه با سخت افزار مناسب.
لپ تاپ MateBook D14 اینتل را باید یکی از بهترین مدل های این سری دانست که در عین داشتن بدنه نازک و ابعاد مناسب، قدرت پردازش و ظرفیت شارژ بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به ویژگی های بارز و کلیدی لپ تاپ Huawei Matebook D14; لپ تاپی که هم اکنون وارد بازار کشور شده و می تواند گزینه ایده آلی برای بسیاری از کاربران با سلایق و نیازهای مختلف باشد.

طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا با سبک مینیمال

یکی از مهم ترین ویژگی های هر محصول توجه سازندگان آن به موضوع طراحی است. هواوی در این لپ تاپ با در نظر گرفتن موارد مینیمال و رعایت هوشمندانه اصول طراحی مینیمال محصولی بسیار زیبا خلق کرده است که در نگاه اول نظر هر کاربری را به خود جلب می کند.

استفاده از بدنه فلزی جامد که با ضخامت 15.9 میلی متری تنها 1.38 کیلوگرم وزن دارد، می تواند MateBook D14 2020 را در رده بهترین اولترابوک های بازار قرار دهد.
نکته جالب در مورد این لپ تاپ، انعطاف بسیار بالای آن است که علاوه بر استحکام قابل توجه، قابلیت باز شدن تا 180 درجه را نیز دارد و همیشه می توانید بهترین زاویه دید را برای موقعیت های مختلف تنظیم کنید.
طراحی عناصر رایج مانند صفحه کلید، پد لمسی، دکمه پاور و حتی وب کم به دقت طراحی شده است تا حداکثر راحتی را در حین کار فراهم کند.

صفحه نمایش با حاشیه های کوچک و وضوح بالا

همانطور که در قسمت طراحی گفته شد، هواوی حداکثر تلاش خود را برای ارائه محصولی زیبا به خرج داده و نتایج آن در قسمت نمایشگر قابل مشاهده است؛ جایی که با کاهش چشمگیر حاشیه نمایشگر، این عدد تنها به 4.8 میلی متر رسیده است و علاوه بر زیبایی، ابعاد محصول نیز به شدت کاهش یافته است تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد.

استفاده از وضوح FullHD در ابعاد کوچکتر منجر به تراکم پیکسلی بالا می شود. ویژگی که می تواند عامل مهمی برای طراحان و مهندسان باشد. از طرفی به دلیل استفاده از نمایشگر از نوع IPS LCD می توان تصویری با کیفیت در زوایای دید وسیع (تا 178 درجه) مشاهده کرد.

سیستم حفاظتی ویژه برای چشم کاربران

اگر برای مدت طولانی به هر صفحه ای خیره شوید، دو عامل به چشمان شما آسیب می زند و به سرعت چشمان شما را خسته می کند. عامل اول سوسو زدن و عامل دوم نور آبی است.
هوآوی با توجه ویژه به این دو عامل موفق به دریافت گواهینامه های معتبر حذف اثر سوسو زدن و کاهش نور آبی مضر از موسسه TÜV Rheinland آلمان شده است. این گواهی تضمین می کند که صفحه نمایش MateBook D14 می تواند از عوارضی مانند خستگی، تورم و آسیب به چشمان شما در دراز مدت جلوگیری کند.

سیستم سخت افزاری قدرتمند

هوآوی دو نوع پردازنده را برای کاربران علاقه مند به نسخه Intel MateBook D14 عرضه کرده است که اولی از پردازنده Intel Core i5-10210U و دومی از پردازنده Core i7-10510U استفاده می کند. در بخش گرافیک، استفاده از کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 در کنار گرافیک یکپارچه اینتل UHD به این معنی است که استفاده از نرم افزارهای طراحی و گرافیک و حتی برخی بازی ها مشکلی نخواهد داشت.

همچنین هواوی دو انتخاب حافظه رم 8 و 16 گیگابایتی از نوع DDR4 را در اختیار کاربران خود قرار داده است که با حافظه داخلی PCIe SSD با ظرفیت 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت، تنها مفهومی که در ذهن کاربر القا می کنند سرعت و کارایی بالا است.
با قرار دادن ویژگی های فوق در کنار سیستم خنک کننده حرفه ای Shark Fan 2.0 هواوی، می توانید قدرت پردازش قابل توجهی را از دستگاه با راندمان بالا و نویز بسیار کم در هنگام خنک سازی مطالبه کنید. بدون نگرانی از صدای بلند فن هنگام استفاده از آن در زمان های خاص مانند شب و مکان های ساکت.

باتری قدرتمند با شارژر سازگار با دستگاه های دیگر

در سال های اخیر یکی از دغدغه های کاربران، حمل لپ تاپ به همراه شارژر و لوازم جانبی آن بود که هواوی با ترفند جالبی این مشکل را حل کرده است. این شرکت از پورت USB-C خود برای شارژ MateBook D14 استفاده می کند که می تواند با شارژرهای استاندارد گوشی های هوشمند شارژ شود.

البته لازم به ذکر است که به همراه این لپ تاپ یک شارژر 65 واتی عرضه می شود که در کمتر از یک ساعت دستگاه را به طور کامل شارژ می کند و اگر آن را به مدت نیم ساعت به برق وصل کنیم، انرژی مورد نیاز برای کارکرد دستگاه به مدت 6 ساعت ارائه می دهد.

به سرعت هر طور که می خواهید به اشتراک بگذارید

به غیر از مجموعه کامل پورت های خارجی این لپ تاپ مانند پورت های مختلف USB-A، USB-A 3.0، پورت USB-C، خروجی تصویر HDMI و جک استاندارد 3.5 میلی متری، هوآوی راهکارهای مختلفی را نیز برای ارتباط بی سیم در لپ تاپ MateBook D14.

یکی از این قابلیت ها HUAWEI Share است که به کاربر کمک می کند تا با نزدیک کردن گوشی هواوی خود به صفحه کلید لپ تاپ، صفحه نمایش گوشی را روی لپ تاپ مشاهده کند و بتواند فایل ها را بین دو دستگاه انتقال دهد.

با اسکن اثر انگشت وارد لپ تاپ شوید

با اضافه شدن قابلیت Windows Hello به سیستم عامل ویندوز 10، امکانات جالب تری برای احراز هویت بیومتریک در اختیار کاربران قرار گرفت. هواوی برای ارائه عملکردی کامل، حسگر اثرانگشت کارآمدی را در داخل دکمه پاور دستگاه در بالای صفحه کلید قرار داده است که با یک لمس ساده به سرعت فعال می شود و روند ورود به رابط کاربری سیستم عامل را سرعت می بخشد.

همچنین برای حفظ هر چه بیشتر امنیت و حریم خصوصی کاربر، وب کم دستگاه زیر یکی از دکمه های کیبورد قرار گرفته است، یعنی فقط زمانی که شما بخواهید و از آن مطلع باشید، وب کم وارد می شود. اقدام و برای احراز هویت یا تماس ویدیویی استفاده می شود. گرفتن
با توجه به قابلیت های ذکر شده، لپ تاپ MateBook D14 گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که علاوه بر قابلیت حمل بالا، به قدرت پردازشی و گرافیکی خوبی نیز نیاز دارند. این اولترابوک می تواند بهترین انتخاب برای طراحان، مهندسان، دانشجویان و صاحبان مشاغل باشد.
Matebook D14 هم اکنون با قیمت متعادل نسبت به رقبا در بازار کشورمان عرضه شده و تحت گارانتی و خدمات رسمی به فروش می رسد.

به این پست امتیاز دهید
تعمیرات لپ تاپ دلتوس
لنوو و رونمایی از کروم بوک اقتصادی جدید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.