اچ پی و معرفی لپ تاپ های Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max

اچ پی و معرفی لپ تاپ های Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max

امروز، HP دور جدید رایانه های شخصی تجاری خود را از سراسر برند Elite خود معرفی کرد. شاید به یاد داشته باشید که در نمایشگاه CES سال گذشته، این شرکت Elite Dragonfly G2 را معرفی کرد. خب حالا دوباره آن محصول را معرفی کرده است. چیزی که سال گذشته اعلام شد هرگز ارسال نشد، اگرچه برخی از ویژگی های جدید ارسال شدند. با این حال، ما هرگز اتصال وعده داده شده 5G یا نسل دهم پردازنده های Core اینتل را ندیدیم.

محصولی که امروز معرفی می شود اساساً مشابه Elite Dragonfly G2 است که یک سال پیش معرفی شد، با این تفاوت که پردازنده های نسل یازدهم “Tiger Lake” را دریافت می کند. هنوز هم با گزینه اختیاری 4G یا 5G، کاشی به شما کمک می کند لپ تاپ خود را پیدا کنید، و بهتر از همه، وزن آن کمتر از یک کیلوگرم با طراحی منیزیم ماشینکاری شده است.

و سپس Elite Dragonfly Max کاملاً جدید است. در حالی که نام احتمالاً شما را به این فکر می‌کند که بزرگ‌تر است، اما اینطور نیست. این گوشی همچنان دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی و محافظ اختیاری Sure View Reflect برای حفظ حریم خصوصی است، اگرچه دارای HP Eye Ease است. این در دو رنگ با یک نوع جدید مشکی درخشان عرضه می شود، در حالی که هر دو در رنگ اصلی Dragonfly Blue هستند. همچنین به جای وب‌کم 1.2 مگاپیکسلی HD در Elite Dragonfly معمولی، یک وب‌کم 5 مگاپیکسلی نیز دارد.

هر دو Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max در این ماه در دسترس خواهند بود، اگرچه قیمت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اگر به دنبال چیزی سبک اما نه خیلی حجیم هستید، اینجاست که HP EliteBook 840 G8 Aero وارد می شود. این نوید می دهد که سبک ترین رایانه شخصی تجاری 14 اینچی جهان با وزن 2.5 پوند باشد، دارای پردازنده های نسل یازدهم، یکپارچه سازی کاشی، وای -Fi 6، 5G اختیاری، Sure View Reflect و موارد دیگر. شاسی منیزیم از 90 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است. در ماه مارس در دسترس خواهد بود و قیمت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

در نهایت، HP در برخی از رایانه های شخصی یک به روز رسانی جزئی دارد. Elite x2 G8 دارای مشخصات ویژه است، و EliteBook x360 1030 G8 و EliteBook x360 1040 G8 دارای 5G اختیاری هستند. Elite x2 در ماه آوریل در دسترس خواهد بود، در حالی که هر دو لپ تاپ EliteBook x360 1000 در این ماه وارد بازار خواهند شد و قیمت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز دهید
ریزر و معرفی نسل جدید لپ تاپ های Blade 15 و Blade Pro 17
ایسر و رونمایی از Chromebook Spin 514 جدید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.