ایسوس و رونمایی از لپ تاپ جدید با دو صفحه نمایش ZenBook Duo

ایسوس و رونمایی از لپ تاپ جدید با دو صفحه نمایش ZenBook Duo

ایسوس چند اعلامیه به عنوان بخشی از سری CES 2021 خود داشت و لیست به روز رسانی ها تقریباً کل صفحه لپ تاپ را پوشش می دهد. به عنوان بخشی از اعلامیه، این دستگاه ها شامل خانواده ZenBook Duo می شوند – لپ تاپ هایی که دارای نمایشگر دوگانه هستند. به‌روزرسانی‌های این پیشنهادات انحصاری نه تنها دارای ویژگی‌های خاص هستند، بلکه برخی ویژگی‌های جدید را نیز شامل می‌شوند.

ZenBook Pro Duo 15 OLED به روز شده دارای اندازه و وضوح صفحه نمایش مشابه با نسخه های قبلی خود است. با این حال، صفحه نمایش 14 اینچی ثانویه، به نام ScreenPad Plus، اکنون دارای عملکرد شیب خودکار است که نمایشگر را تا 9.5 درجه افزایش می دهد. این شرکت می‌گوید این زاویه باعث بازتاب کمتر و خوانایی بهتر می‌شود. همچنین به خنک شدن بهتر دستگاه ها کمک می کند. این قلم از قلم همراه لپ تاپ پشتیبانی می کند و دارای 4096 سطح حساسیت فشار است. در مورد نرم افزار سفارشی، این شرکت با ارتقاء ScreenXpert 2 از قابلیت های چندوظیفه ای بهبود یافته بهره می برد.

قطعات داخلی دستگاه به پردازنده های نسل دهم اینتل Core i9 Comet Lake H، جدیدترین پردازنده گرافیکی RTV 3070 از انویدیا و گزینه حداکثر تنظیمات رم و حافظه به ترتیب 32 گیگابایت و 1 ترابایت SSD در حال به روز رسانی هستند. این لپ تاپ اکنون دارای دو پورت Thunderbolt 3، یک پورت HDMI است که مشخصات آن ذکر نشده است – و از Wi-Fi 6 برای اتصال پشتیبانی می کند. پنل اصلی OLED 4K دارای PANTONE Validated و گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 است.

کوچکتر از این دو، ZenBook Duo 14، اکنون یک لپ تاپ دارای گواهی Evo اینتل است و همچنین یک سری به روز رسانی دریافت می کند. نمایشگر ثانویه در این دستگاه نیز دارای عملکرد شیب خودکار است که نمایشگر را تا 7 درجه بالا می برد. محصولات داخلی با گرافیک Iris Xe به نسل یازدهم Tiger Lake اینتل رسیده اند. همچنین دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia MX450 است. این لپ تاپ دارای دو پورت Thunderbolt 4 است و از Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر پشتیبانی می کند.

ZenBook Duo 14 ال سی دی های دوگانه FullHD را ارائه می دهد که نمایشگر اصلی دارای نمایشگر NanoEdge است. این پنل دارای گواهینامه PANTONE است و 100٪ طیف رنگ sRGB را پوشش می دهد. در حالی که این شرکت به ارقام باتری برای بزرگتر از این دو دستگاه اشاره نکرده است، اما دارای عمر باتری قابل توجه 17 ساعت برای نوع 14 اینچی خود است.

در بیانیه مطبوعاتی این شرکت به قیمت یا در دسترس بودن هر دو دستگاه اشاره ای نشده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید
MSA و معرفی لپ تاپ جدید سامیت E13 Flip
ریزر و معرفی نسل جدید لپ تاپ های Blade 15 و Blade Pro 17

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.