کلاهبرداران مراقب باشید: ردیاب تشخیص تقلب در ارزهای دیجیتال وارد شده است! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) یک ردیاب کلاهبرداری رمزنگاری را برای کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال راه اندازی کرده است که افراد می توانند از آن برای شناسایی کلاهبرداری ها در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع

این رگولاتور اعلام کرد:

با انتشار گزارش‌های جدید از کلاهبرداری ارزهای دیجیتال، DFPI به طور مداوم این ردیاب را به‌روزرسانی می‌کند تا فوراً به مردم هشدار داده و از آن محافظت کند.

این بخش در ادامه توضیح داد:

این ردیاب با شناسایی کلاهبرداری های رمزنگاری و بررسی شکایات ثبت شده توسط مردم و گزارش آن ها، به کاربران و سرمایه گذاران اجازه می دهد تا تحقیقات خود را انجام دهند و از آسیب به خود و دیگران جلوگیری کنند.

گزارش شده است که ردیاب یک پایگاه داده است که امکان جستجو بر اساس نام شرکت، نوع کلاهبرداری یا کلمات کلیدی را می دهد. هر سال، بخش DFPI هزاران شکایت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران دریافت می کند. محتوای این ردیاب بر اساس اطلاعات گزارش شده توسط عموم به DFPI است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این پایگاه داده وجود یک واژه نامه است که هدف آن کمک به مصرف کنندگان در درک بهتر کلاهبرداری های رایج ارزهای دیجیتال است.

کلوتیلد هیولت، کمیسر DFPI گفت:

کلاهبرداران منتظر فرصتی هستند تا از منافع عمومی ایجاد شده توسط کاربران ناآگاه در دارایی های رمزنگاری استفاده کنند. از طریق این ردیاب جدید، همراه با تلاش‌های اجرایی دقیق، DFPI متعهد به افشای این کلاهبرداران بی‌رحم و محافظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران است.