اتحاد شیبا و سازنده اتریوم برای کمک به زلزله زدگان ترکیه! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و بنیانگذار اتریوم، حسن نیت خود را به توسعه دهنده اصلی شیبا، Shytoshi Kusama نشان داد. این پس از آن صورت گرفت که 99 اتریوم (ETH) به ارزش 150287 دلار به کیف پول رسمی ahbap برای حمایت از قربانیان زلزله ویرانگر ترکیه اهدا شد. یکی از اعضای فعال جامعه شیبا اینو ترکیه متوجه این موضوع شد و آن را با انجمن به اشتراک گذاشت.

بنا بر گزارش ها، اقدام سخاوتمندانه بوترین اندکی پس از آن صورت گرفت که شیتوشی کوساما آدرس هایی از کیف پول ahbap را به عنوان دریافت کننده قانونی و مورد اعتماد کمک های مالی برای حمایت از مردم ترکیه توئیت کرد. در روزهای گذشته شیتوشی کوساما در توییتی نوشت: این یک راه درست و قانونی برای کمک به ترکیه است.

شایان ذکر است که ویتالیک بوترین رابطه دیرینه ای با شیبا اینو دارد. در سال 2021، ریوشی، خالق شیبا ناشناس، 50 درصد از عرضه Shiba Inu را به Vitalik هدیه داد. ویتالیک زمانی که 40 درصد از عرضه شیبا اینو را با ارسال آن به “کیف پول مرده” از بین برد، با شیبا خبرساز شد. او بعداً یک میلیارد دلار از SHIB را به یک موسسه خیریه در هند که توسط Sandeep Nailwal، بنیانگذار Polygon اداره می شود، اهدا کرد.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع