پنج دلیل مهم برای انتخاب لپ تاپ هواوی میت بوک D14

بررسی ارزش خرید لپ تاپ Huawei Matebook D14

امروزه لپ تاپ ها بیش از پیش جای کامپیوترهای قدیمی را گرفته اند، اولترابوک ها یکی از محبوب ترین لپ تاپ هایی هستند که مردم به دنبال خرید آن هستند. در این مطلب به بررسی یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و باریک می پردازیم. لپ تاپ 14 اینچی MateBook D14 از سری اولترابوک ها می باشد، اما این لپ تاپ چه ویژگی هایی دارد، چرا این لپ تاپ ارزش خرید دارد، در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

در ساخت لپ تاپ ها بدنه محکم و فلزی، صفحه نمایش با حاشیه بسیار کوچک، سخت افزار به روز، باتری بادوام و پورت های ارتباطی متعدد موضوعاتی هستند که هر بیننده ای را به خود جذب می کنند.

1- طراحی چشمگیر و کیفیت ساخت بالا؛ سبک، باریک و قوی

هنگام ملاقات با یک محصول جدید، اولین عاملی که توجه کاربر را به خود جلب می کند، ظاهر و طراحی آن است. در مورد لپ تاپ هواوی Matebook D14 باید گفت که این لپ تاپ با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای سادگی و زیبایی از طراحی یک دست خاصی برخوردار بوده و محصولی مینیمال تولید کرده است.
در نگاه اول طراحی زیبای MateBook D14 توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این لپ تاپ هواوی با رویکردی مینیمال طراحی شده و بدنه ای یکدست و یکپارچه دارد. به طور خلاصه می توان گفت لپ تاپ D14 در عین سادگی بسیار زیبا به نظر می رسد.
یکی از مشخصات و دلایل دیگر خرید لپ تاپ Huawei Matebook D14 2020 وزن کم آن است. این لپ تاپ با وزن تنها 1.38 کیلوگرم و ضخامت 15.9 میلی متر، یکی از سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار است که به لطف طراحی داخلی حرفه ای و رده بالای دستگاه امکان پذیر است. باید در نظر داشته باشید که هواوی در اکثر قسمت های این لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت استفاده کرده است که باعث استحکام و مقاومت بیشتر آن در استفاده روزانه می شود.
وزن لپ تاپ همیشه یکی از مهم ترین عوامل برای کاربران بوده است. این ویژگی در مورد اولترابوک ها اهمیت دو چندانی دارد. لپ تاپ هواوی D14 تنها 1.38 کیلوگرم وزن دارد و قابلیت حمل بالایی را ارائه می دهد. همچنین ضخامت این لپ تاپ به 15.9 میلی متر محدود شده است که آن را به یکی از باریک ترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار تبدیل کرده است.
هواوی در تولید این لپ تاپ به استحکام آن توجه ویژه ای داشته و از آلیاژ آلومینیوم برای بدنه MateBook D14 استفاده کرده است که باعث استحکام بیشتر آن نسبت به رقبای خود شده است. به علاوه با طراحی دقیق لولاها در این لپ تاپ، درب آن تا 180 درجه باز می شود تا بتوانید در هر شرایطی با لپ تاپ کار کنید.

2- صفحه نمایش با کیفیت وضوح بالا، حاشیه کوچک و مراقبت از چشم

لپ تاپ Huawei Matebook D14 یکی از جمع و جورترین اولترابوک های 14 اینچی موجود در بازار است. یکی از دلایل این موضوع حاشیه بسیار باریک صفحه نمایش آن است که به 4.8 میلی متر می رسد.
از طرفی این صفحه نمایش زیبا دارای رزولوشن بالای 1920 در 1080 پیکسل است و به دلیل استفاده از فناوری IPS LCD در ساخت آن و زاویه دید بسیار بالای 178 درجه، لپ تاپ در هر موقعیت و زاویه ای قابل استفاده است. و نیازی به چندین بار تنظیم آن نیست. سرب لپ تاپ برای نمایش صحیح رنگ ها بر روی صفحه نمایش نیست.
از سوی دیگر صفحه نمایش MateBook D14 مجهز به رزولوشن Full HD (1920×1080 پیکسل) است و به لطف استفاده از فناوری IPS در ساخت آن، زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه می دهد که به 178 درجه می رسد. با این زاویه دید گسترده، نیازی به تنظیم مکرر زاویه لپ تاپ برای نمایش صحیح رنگ ها نیست.
همچنین صفحه نمایش MateBook D14 توسط موسسه معتبر TUV Rheinland تایید شده است تا نور آبی مضر روی صفحه را به حداقل برساند و اثر سوسو زدن را از بین ببرد. به این ترتیب در استفاده طولانی مدت از لپ تاپ، چشمان شما خسته نمی شود و کاربر دچار سردرد و چشم درد نمی شود.

پنج دلیل مهم برای انتخاب لپ تاپ Huawei Matebook D14

3- سخت افزار کارآمد و به روز

هواوی نسخه اینتل این لپ تاپ را با پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 در ایران عرضه کرده است. استفاده از پردازنده گرافیکی مجزای GeForce MX250 در کنار گرافیک داخلی UHD اینتل نیز به این معناست که کاربران برای انجام فعالیت های گرافیکی و حتی برخی بازی ها مشکلی نخواهند داشت.
هواوی این لپ تاپ را با 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 جفت کرده است. برای فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe در نظر گرفته شده است که حداکثر سرعت را در اجرای ویندوز و برنامه های سنگین در اختیار شما قرار می دهد.
Matebook D14 در کنار سخت افزار قدرتمند و مدرن مجهز به سیستم خنک کننده انحصاری هواوی به نام Shark Fan 2.0 است که عملکرد نویز کمی دارد. با وجود این خنک کننده دمای لپ تاپ حتی در سنگین ترین فرآیندها نیز در محدوده استاندارد باقی می ماند تا عملکرد دستگاه افت نکند.

4- شارژر USB-C با شارژ سریع

یکی از مشکلات اولترابوک ها نصب باتری قدرتمند برای افزایش ظرفیت شارژ آن ها است. در این زمینه، هواوی با استفاده از باتری با ظرفیت بالا 56 وات ساعت و سیستم مدیریت انرژی بهینه، شارژ لپ‌تاپ را به حداکثر رسانده است. به طوری که این لپ تاپ می تواند بیش از 13 ساعت برای تماشای یک فیلم Full HD شارژ کند که نتیجه ای چشمگیر است.
یکی دیگر از مواردی که شما را به خرید لپ تاپ Huawei Matebook D14 ترغیب می کند، قابلیت شارژ با پورت USB-C بدنه لپ تاپ است. به گونه ای که این قابلیت به شما این امکان را می دهد که لپ تاپ خود را با استفاده از شارژر دستگاه های دیگر مانند گوشی های هوشمند شارژ کنید.
البته در کنار این لپ تاپ یک شارژر سریع USB-C 65 واتی نیز ارائه شده است که به گفته هواوی تنها با 30 دقیقه شارژ تقریبا نیمی از ظرفیت باتری را پر می کند و می توانید ساعت ها از MateBook D14 استفاده کنید. .

پنج دلیل مهم برای انتخاب لپ تاپ Huawei Matebook D14

5- احراز هویت همراه با حفاظت از حریم خصوصی

لپ تاپ Huawei Matebook D14 مجهز به حسگر اثر انگشت است. با استفاده از این سنسور که با دکمه پاور دستگاه ادغام شده است می توانید به راحتی و با امنیت بالا وارد محیط ویندوز شوید.
همچنین یک دوربین مخفی در کنار دکمه های ردیف بالای صفحه کلید تعبیه شده است که به کاربر اجازه می دهد تنها زمانی که قصد استفاده از وب کم را دارد، آن را فعال کند. به این ترتیب امنیت کاربر افزایش می یابد و امکان هک وب کم و سوء استفاده از آن عملا به صفر می رسد.

در پایان باید گفت هواوی MateBook D14 به عنوان یک لپ تاپ خوش ساخت 14 اینچی در کنار سخت افزاری پرسرعت و ظاهری زیبا، امکانات متنوعی را ارائه می دهد که ارزش خرید آن را افزایش می دهد. این لپ تاپ مدرن هم اکنون در بازار ایران موجود است و با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مشخصات لپ تاپ اداری مناسب
اولین کروم بوک 17 اینچی توسط ایسر رونمایی شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.