مشخصات لپ تاپ اداری مناسب

مشخصات لپ تاپ اداری مناسب

امروزه لپ تاپ ها بسیار متنوع شده اند. یک دسته از کاربران لپ تاپ، کاربرانی هستند که معمولاً کارمند هستند یا برای تجارت خود به آن نیاز دارند. هدف آنها از خرید این پلتفرم ها سرعت بخشیدن به امور تجاری با دقت بیشتر است. بنابراین باید لپ تاپی تهیه کنند که دارای دوام بالا، وزن مناسب و ایمنی بالا باشد تا به نتایج مطلوب برسند. بهترین گزینه برای این افراد لپ تاپ اداری قیمت مناسب تری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارد. اگر می‌خواهید بهترین لپ‌تاپ‌های اداری را که می‌توانید با بودجه‌های مختلف تهیه کنید، بشناسید، تا انتها با ما همراه باشید.

لپ تاپ اداری چیست؟

لپ تاپ های اداری از پرفروش ترین کامپیوترهای ایران هستند. این لپ تاپ ها به عنوان کامپیوترهای تجاری نیز شناخته می شوند. از مهمترین ویژگی های آنها می توان به مقاومت بیشتر و عمر باتری بیشتر، قطعات سخت افزاری بهتر، امنیت بیشتر و … اشاره کرد.

لپ تاپ LENOVO IDEAPAD 5 – A

این مدل از سری لپ تاپ های میان رده و قدرتمند لنوو است که از ویژگی های سخت افزاری بهتری نسبت به ideapad3 برخوردار است. سخت افزار قوی و وزن سبک آن را به انتخاب خوبی برای کارهای روزمره، گرافیک، اداری و مهندسی تبدیل کرده است. این کامپیوتر دارای ضخامت کمتر از 20 میلی متر با وزن 1.66 کیلوگرم است. این ویژگی ها می توانند ویژگی های عالی برای یک لپ تاپ اداری 15 اینچ میان رده. لپ تاپ LENOVO IDEAPAD 5-A به پردازنده Intel Core i7 1165G7 مجهز شده است.

لپ تاپ ASUS ZENBOOK DUO 14 UX482EG

اگر قصد لپ تاپ اداری بخرید شما زیبا و قدرتمند هستید، این محصول یک گزینه ایده آل است. لپ تاپ ایسوس ZENBOOK DUO 14 UX482EG با بدنه آلومینیومی و وزن 1.6 کیلوگرم از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. این کامپیوتر از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 1165G7 پشتیبانی می کند. همچنین به 16 گیگابایت رم PDDR4X L و 1 ترابایت حافظه SSD مجهز شده است. صفحه نمایش آن یک پنل لمسی 14 اینچی است که قادر به نمایش تصاویر با کیفیت Full HD است. بنابراین گزینه مناسبی برای کاربرانی است که طراحی گرافیکی انجام می دهند و یا کاربر چند رسانه ای هستند. این محصول می تواند باتری را به مدت 6 ساعت شارژ کند.

لپ تاپ MSI MODERN 15 A11MU – A

یکی دیگر از بهترین مدل ها لپ تاپ اداریلپ تاپ MSI MODERN 15 A11MU-A یکی از محبوب ترین محصولات شرکت MSI می باشد. در ساخت آن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. به همین دلیل این لپ تاپ میان رده دارای طراحی زیبا و مدرن، صفحه نمایش 15 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080، پردازنده اقتصادی Core i5 اینتل، کارت گرافیک OnBoard و حافظه SSD است.

لازم به ذکر است این سیستم مجهز به باتری لیتیومی 3 سلولی با ظرفیت 52 وات ساعت است و می تواند بین 2 تا 4 ساعت دستگاه را شارژ کند. این کامپیوتر با توجه به قیمت مناسب خود می تواند پاسخگوی نیاز اکثر کاربران باشد.

لپ تاپ ASUS VIVOBOOK R465EP – A

اگر به دنبال یکی هستید لپ تاپ رسمی شما سبک، باریک و جمع و جور هستید، لپ تاپ مدل ایسوس VIVOBOOK R465EP – A می تواند گزینه خوبی باشد. این کامپیوتر یکی از باریک ترین لپ تاپ های 14 اینچی نیمه حرفه ای ایسوس است که قیمت مناسبی دارد. این محصول وزن و سخت افزار بهتری نسبت به سری Zinebook ایسوس دارد. در واقع می توان گفت که این لپ تاپ ایسوس ترکیبی از دو مدل R564 و S533 است. این دستگاه کمتر از 20 میلی متر ضخامت و 1.6 کیلوگرم وزن دارد، بنابراین برای افرادی که به دلیل شرایط کاری مجبور به حمل کامپیوترهای زیادی هستند گزینه مناسبی است.

لپ تاپ LENVOVO IDEAPAD L3 – CB

لپ تاپ LENVOVO IDEAPAD L3 – CB

لنوو تخصص خاصی در تولید لپ تاپ های میان رده دارد و محصولات متنوعی در این سری دارد. این مدل از لپ تاپ های لنوو برای مصارف عمومی بوده و گزینه مناسبی برای انجام کارهای روزمره می باشد. این محصول دارای بدنه پلاستیکی مشکی با ظاهری ساده و شیک می باشد.

همچنین مجهز به پردازنده Core i5 اینتل، 1 ترابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 15 اینچی مات Ideapad L3 فول اچ دی است. این محصول دارای سایز بسیار نازک و ضخامت 23 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم می باشد. این لپ تاپ علاوه بر تمامی ویژگی های خاص خود، از نظر باتری نیز عملکرد ضعیفی دارد و باتری آن 36 میلی آمپر ساعتی است و برای استفاده معمولی تنها می تواند 5 ساعت دستگاه را شارژ کند. اما به دلیل قیمت مناسب و عملکرد عالی لپ تاپ رسمی مناسب است.

حرف پایانی

تنوع لپ تاپ های اداری بسیار زیاد است و شرکت ها و برندهای مختلفی در دنیا در تولید این سری از لپ تاپ ها فعال هستند. کارایی بالا، قدرت سخت افزاری و نرم افزاری و قیمت مناسب آنها باعث شده تا این دستگاه ها طرفداران زیادی داشته باشند. توجه داشته باشید که باید لپ تاپ را از فروشگاه معتبری که محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند خریداری کنید تا از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه فروشگاه اکسو است که به صورت تخصصی در زمینه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، کنسول های بازی و … فعالیت می کند و جدیدترین و متنوع ترین محصولات برترین برندهای دنیا را با قیمتی مناسب عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات EXO و خرید لپ تاپ اداری کافی است به آدرس سایت آن مراجعه کنید https://exo.ir/ دیدن.

تفاوت لپ تاپ های ایسوس ZenBook و VivoBook
بررسی ارزش خرید لپ تاپ Huawei Matebook D14

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.