بزرگترین فروش توکن NFT در تاریخ! داستان در مورد چیست؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن جهانی توکن غیر قابل تعویض (NFT) با انگیزه جفری هوانگ، مستعار ماچی برادر بزرگ، که بیش از 1000 توکن NFT را از چهار استخر سطح 1 در یک روز به قیمت بیش از 18 میلیون دلار فروخت، صحبت می کنند. هفته گذشته، او یکی از بزرگترین برندگان در ایردراپ Blur Bazaar (BLUR)، یک رقیب تازه کار در بازار محبوب OpenSea بود.
اندرو تورمن، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در شرکت تحقیقاتی پیشرو Nansen، متوجه فعالیت جالب معامله گر کهنه کار NFT جفری هوانگ شد، که در 23 تا 24 فوریه NFT های خود را به طور انبوه فروخت و این توکن ها را به یکی از گران ترین دارایی ها در این بخش تبدیل کرد.
به عنوان مثال، از بین 1010 توکن NFT، هوانگ 90 توکن Bored Apes Yacht Club (BAYC)، 191 توکن Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، 112 توکن آزوکی و 308 توکن Otherdeed NFT را فروخت که در مجموع بیش از 18 میلیون عدد است. دلار به دست آورده است.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان معامله کنید!



شروع

او همچنین 7000 ETH را به استخر سپرده Blur Market، پرفروش ترین بازار NFT در سال 2023 و خطرناک ترین رقیب OpenC، واریز کرد. البته این نهنگ هنوز 11000 اتریوم در NFT های مختلف دارد. بنابراین حمله او به بازارها بسیار دور از ذهن است.
شایان ذکر است که Machi Big Brother در نتیجه ایردراپ اخیر 1 میلیون توکن BLUR دریافت کرد و تحلیلگران Arkham فاش کردند که او بلافاصله تمام جوایز ایردراپ را به قیمت 1.3 میلیون دلار فروخت.
اندرو تورمن به برخی از جنبه‌های انگیزه هوانگ اشاره کرد و در ابتدا گفت که او ممکن است علاقه‌مند به دریافت ایردراپ‌های آینده BLUR برای فعالیت‌های خود باشد. دوم، او ممکن است فقط سود خود را از معاملات قبلی گرفته باشد.
البته ممکن است شاهد دستکاری عظیمی در بازار باشیم. تورمن تاکید کرد که چنین کمپین های فروش تمرکز معامله گران NFT است و ممکن است علاقه به خرید BAYC، MAYC و دیگر دسته های برتر را تسریع بخشد.