بلاک چین جدید شیبا به موفقیت بزرگی دست یافته است! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تأثیرگذار برجسته انجمن شیبا اینو با نام مستعار SHIB Knight می‌گوید که تیم توسعه Kai Ken Inu، یک پروژه متمرکز بر جامعه، در حال ساختن پلی به بلاک چین لایه دوم Shibarium و اتریوم است. به گفته SHIB Knight، کاربران از طریق این پل می‌توانند دارایی‌های خود را مستقیماً از اتریوم به Shibarium منتقل کنند.

اگرچه تیم شیبا هنوز توسعه پل را تایید نکرده است، اعضای جامعه SHIB از این پروژه بسیار هیجان زده هستند. این هیجان همچنین منجر به پذیرش گسترده توکن بومی Kai Ken Inu با نام اختصاری KAIK شده است. در همین راستا، SHIB Knight ادعا می کند که قیمت KAIK از زمان عرضه این ارز دیجیتال بیش از هزار برابر شده است و ارزش بازار آن تنها در یک روز از 2 میلیون دلار به 10 میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، تیم پشتیبانی کای کن اینو از ارتش شیبا تشکر می‌کند و به دارندگان KAIK اطمینان می‌دهد که این شاهکار فقط شروع چیزهای بزرگ‌تری است که در راه است!

علاوه بر این، توسعه‌دهنده کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر نیز اخیراً اعلام کرده است که پس از راه‌اندازی شیباریوم از این بلاک چین جدید پشتیبانی خواهد کرد. این یکی دیگر از نقاط عطف مهم برای پروتکل Shibarium است که توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

از سوی دیگر، طبق پلتفرم شیبرن، در 24 ساعت گذشته بیش از 110 میلیون توکن SHIB از گردش خارج شده است و تعداد کل توکن های سوخته همچنان در حال افزایش است. با سوزاندن این تعداد توکن شیبا، نرخ سوزاندن توکن این میم سکه محبوب 1000 درصد افزایش را تجربه کرده است.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع