دلیل رشد ناگهانی 50 درصدی رقیب شیبا چیست؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

FLOKI، رقیب اصلی شیبا اینو (SHIB)، در 24 ساعت گذشته رشد قیمت قابل توجهی داشته است.

در زمان نگارش این مقاله، فلوکی در محدوده قیمت 0.00001684 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 48.26 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته است. حجم معاملات 24 ساعته این ارز دیجیتال نیز بیش از 380 درصد افزایش یافته است.

بنا بر گزارش ها، رشد قابل توجهی پس از آن آغاز شد که صرافی MEXC مستقر در سنگاپور فهرست شدن اولین قرارداد آتی فلوکی را در پلتفرم خود اعلام کرد. به این ترتیب، MEXC اکنون به کاربران علاقه‌مند اجازه می‌دهد تا ارز دیجیتال Fluky را با اهرمی تا 20 برابر معامله کنند.

علاوه بر این، روز گذشته (27 ژانویه) شمع FLOKI نیز به رنگ سبز بسته شد و دلیل آن این بود که تیم FLOKI اعلام کرد که 4.97 تریلیون توکن FLOKI باید با پیشنهاد جدید سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) این ارز دیجیتال تایید شود. در پل فلوکی (از اتریوم به زنجیره BNB و بالعکس) سوزانده خواهد شد. همچنین مالیات خرید و فروش فلوکی به 0.3 درصد کاهش می یابد.

به گفته تیم Floki، بهره برداری از پل بین زنجیره ای آن تأثیر فاجعه باری بر پروژه خواهد داشت. زیرا این پل در حال حاضر 55.7 درصد از کل عرضه گردشی FLOKI را در اختیار دارد. به همین دلیل، تیم Floki قصد دارد در صورت رای DAO، پل را برای همیشه غیرفعال کند و توکن ها را روی پل بسوزاند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع