تلاش Paligan و Mastercard برای تسخیر دنیای موسیقی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Mastercard غول پرداخت جهانی قصد دارد با برنامه شتاب دهنده جدید مبتنی بر Polygon خود را به بلاک چین گسترش دهد تا به نوازندگان کمک کند تا حرفه خود را از طریق وب 3 بسازند و رشد دهند. این برنامه به پنج هنرمند نوظهور کمک می کند تا برندهای خود را در فضای وب 3 راه اندازی و مدیریت کنند، در حالی که هدف آن نیز است. برای آموزش افراد حاضر در صحنه موسیقی در مورد روش هایی که فناوری وب 3 می تواند به آنها در انجام این کار کمک کند. .
این شرکت برنامه Mastercard Artist Accelerator خود را در یک پست وبلاگی در 7 ژانویه اعلام کرد و گفت که از بهار امسال، پنج نوازنده نوظهور را از سراسر جهان انتخاب خواهد کرد و آنها را با مربیانی مرتبط خواهد کرد که به آنها در ایجاد نام تجاری خود کمک خواهند کرد. ایجاد در فضای موسیقی وب 3. این هنرمندان به رویدادهای ویژه، انتشارات موسیقی و موارد دیگر دسترسی انحصاری خواهند داشت. این برنامه به هنرمندان می آموزد که چگونه برند خود را از طریق Web 3، Non-Fungible Tokens (NFT) و Metaverse بازاریابی کنند.
Mastercard همچنین یک مجموعه NFT به نام “Mastercard Music Pass” را برای افرادی که برای این برنامه انتخاب نشده اند راه اندازی می کند. هدف از این کار ایجاد بستر مناسب برای همکاری با شرکت های فعال در زمینه موسیقی برای ارائه موضوعات آموزشی و منابع منحصر به فرد در اختیار دارندگان می باشد.
در همین رابطه رایان وات، مدیرعامل استودیو پالیگان نیز می گوید:

وب 3 این پتانسیل را دارد که به هنرمندان کمک کند طرفداران خود را افزایش دهند، درآمد کسب کنند و رسانه های جدیدی را برای ارتباط با طرفداران، متناسب با شرایط خاص آنها معرفی کنند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع

به نظر می رسد Polygon در حال تبدیل شدن به یک مرکز برای پروژه های وب 3 مرتبط با موسیقی است. در 6 دسامبر، گزارش شد که گروه موسیقی وارنر قرار است با استودیو Polygon برای ایجاد یک پلتفرم موسیقی وب 3 به نام LGND Music شریک شود.
مسترکارت همچنین به طور فعال مشارکت خود را در بخش بلاک چین و کریپتو افزایش داده است. در ژانویه 2022، مسترکارت با مشارکت کوین بیس، امکان استفاده از کارت های خود را برای خرید NFT در بازار کوین بیس فراهم کرد.