با Dogecoin از 2 میلیارد وب سایت در سراسر جهان خرید کنید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت‌ها و وب‌سایت‌های میزبانی وب اکنون می‌توانند از طریق ادغام پنل مدیریت خدمات میزبانی وب خودکار (WHMCS) پرداخت‌های Dogecoin (DOGE) را بپذیرند. بر اساس گزارش ها، این درگاه پرداخت توسط بیش از 330000 سرویس میزبانی وب و بیش از 1.9 میلیارد وب سایت در اینترنت استفاده می شود.

چند ساعت پس از انتشار این خبر، یک توسعه‌دهنده ناشناس Dogecoin با نام مستعار Inevitable360 پیوند GitHub را به کد PHP و دستورالعمل‌هایی درباره نحوه ادغام آسان این افزونه جدید به اشتراک گذاشت. طبق گزارش‌ها، این افزونه می‌تواند به‌طور خودکار پرداخت‌ها را در قالب ارزهای فیات به Dogecoin تبدیل کرده و به کیف پول ارائه‌شده ارسال کند.

این درگاه پرداخت فرصتی عالی برای شرکت ها و وب سایت های میزبانی وب است تا با ادغام آسان خود، جامعه Dogecoin را جذب کنند.

صاحبان وب سایت ها در گذشته فرصت های مشابهی برای پذیرش پرداخت های Dogecoin پیدا کرده اند. به عنوان مثال، در نوامبر سال گذشته، تیم Coinbase با WooCommerce همکاری کرد تا به مشاغل اجازه دهد تا Dogecoin و سایر ارزها را بپذیرند. علاوه بر این، ایلان ماسک، یکی از حامیان اصلی Dogecoin، گزینه پرداخت با DOGE را برای یک عطر منحصر به فرد ارائه شده توسط شرکتش The Boring Company فعال کرده بود.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع