منتظر بروزرسانی هیجان انگیز شیبا باشید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم توسعه دهنده Shibarium به روز رسانی جدیدی را برای انجمن Shiba Inu به اشتراک گذاشته است. این تیم رسما اعلام کرده است که توکن SHIB با هر تراکنش Shibarium سوزانده می شود. به این ترتیب، انتظار می رود محلول لایه دوم Shibarium نقش مهمی در سوزاندن تریلیون ها واحد توکن شیبا ایفا کند.

عجیب نیست که انتشار این خبر شور و هیجان جامعه شیبه را افزایش داده است. زیرا کاهش عرضه اولیه یک کوادریلیون ارز دیجیتال SHIB یکی از مهمترین اهداف ارتش شیبا است.

با نزدیک شدن به راه اندازی شیباریوم، توکن BONE که قرار است برای پرداخت هزینه گاز این پروتکل استفاده شود، در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است. اطلاعات بازار نشان می دهد که در زمان انتشار این خبر، توکن BONE در محدوده قیمتی 1.1 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 5 درصد و نسبت به هفته قبل نزدیک به 30 درصد افزایش داشته است.

در این بین خود شیبا نیز در محدوده 0.000084 دلار با رشد 2.2 درصدی نسبت به روز گذشته معامله می شود. علاوه بر این، نهنگ ها بار دیگر به شکار و احتکار این سکه میم محبوب روی آورده اند. طبق پلتفرم WhaleStats، یک نهنگ اتریوم به نام BlueWhale0159 در ساعات اخیر 186,939,748,000 توکن شیبا (به ارزش تقریبی 1,596,465 دلار) خریداری کرده است.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع