خرید و فروش سوالات کنکور 1402 با ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقایق

این روزها تراکنش ها دیگر سنتی نیست و حتی با حواله و پرداخت آنلاین انجام نمی شود، به خصوص اگر چیزی غیرقانونی باشد. در این شرایط فقط ارز دیجیتال کار می کند. زیرا با ماهیت ناشناس و غیرمتمرکز خود به حفظ حریم خصوصی افراد کمک می کند.

به نظر می رسد این موضوع در خرید و فروش سوالات امتحانی نیز صادق باشد. خبرگزاری دنیای اقتصاد در گزارش جدید خود مدعی شده است که سوالات کنکور که قرار است در آذر ماه سال جاری و تیرماه سال آینده برگزار شود، در کانال های تلگرامی از 40 تا 150 میلیون تومان معامله می شود، آن هم با ارز دیجیتال. .

بر اساس گزارش ها، سوالات به دو صورت و با دو قیمت به فروش می رسد. روش اول انتشار سوالات و پاسخنامه ها همزمان با شروع آزمون است که قیمت پایین تری دارد اما بسیار رایج است و روش دوم انتشار سوالات قبل از آزمون است که قیمت بالاتری دارد.

برای پیش ثبت نام احراز هویت الزامی است که شامل ارسال عکس از فرم ثبت نام کنکور، شناسنامه، یک برگه با متن “برای … (نام فروشنده) کلید کنکور 1402” و یک فیلم سلفی از متقاضی، که باید اعلام کند که این ویدیو برای فروشنده و برای احراز هویت است. هویت کلید کنکور 1402 را ثبت می کند. این احراز هویت برای همه فروشندگان وجود دارد و فقط نام آنها متفاوت است. با این احراز هویت می خواهند برای ضمانت قسط دوم از شخص مدارکی داشته باشند. اما راه ساده تر این است که از احراز هویت استفاده نکنید. در این شرایط فرد باید کل مبلغ را قبل از امتحان با ارز دیجیتال پرداخت کند.

برای ارز دیجیتال صفر تا صد را خودشان معرفی می کنند و البته تاکید می کنند که از همین الان کیف پولتان را شارژ کنید و همه چیز را برای روزهای آخر نگذارید!

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع