رقابت تنگاتنگ شبا با قاتلش! کدام یک برنده میدان خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقایق

در روزهای ابتدایی سال 2023، نبرد بزرگی بین ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم در جریان است. سال جدید با اجراهای خوب SHIB و رقیب جدیدش، BONK آغاز شده است، اما قهرمان بزرگ این هیپ جنگ چه کسی خواهد بود؟

همانطور که می دانید ارز دیجیتال بانکی یک میم سکه جدید است که در بستر شبکه سولانا ایجاد شده و در روزهای اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. BONK به عنوان اولین سکه با موضوع سگ “برای مردم، توسط مردم” توصیف شده است و در این راستا 50 درصد از کل عرضه آن بین جامعه سولانا توزیع می شود. هدف دیگر این بانک جداسازی سولانا از شرکت ورشکسته Alameda Research و بازگشت نقدینگی به اکوسیستم است. به نظر می رسد ابتکار BONK برای سولانا کارساز بوده است. زیرا قیمت کریپتوکارنسی SOL در هفت روز گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.

وقتی صحبت از رشد سرمایه به میان می آید، پیروزی متعلق به توکن BONK است که در هفت روز گذشته حدود 1800 درصد رشد داشته است، در حالی که شیبا رشد 3 درصدی را در مدت مشابه تجربه کرده است. با این حال، این رشد قابل توجه به این دلیل است که BONK (رتبه 2594) دارای ارزش بازار بسیار پایین تری نسبت به Shiba (رتبه 16) است و رشد آن را بسیار آسان می کند.

با این حال، نباید فراموش کرد که این هیاهوها و تبلیغات در بازار ارزهای دیجیتال پایدار نیستند و یکی از بنیانگذاران سولانا گفته است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

در مورد شیبا، سناریو ممکن است بهتر باشد، زیرا راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم Shibarium نزدیک‌تر می‌شود.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع