برندهای لوکس چه ربطی به ارزهای دیجیتال دارند؟ – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سال 2022 یک سال تبلیغات در مورد وب 3 بود، اما سال 2023 به سال پیاده سازی تبدیل می شود. به گزارش رمز نیوز، سکتور وب 3 به تدریج با برندهای لوکس ارتباط گرمی برقرار کرده و برندهای متعددی توانسته اند خود را در این فضا جای دهند. در واقع این برندها دنبال کنندگان وفادار خود را به دنیای وب 3 می آورند.
به عنوان مثال، برند معروف Ralph Lauren اخیراً اعلام کرد که با پلتفرم BitPay برای پذیرش ارزهای دیجیتال برای اولین بار در فروشگاه جدید خود در منطقه میامی همکاری می کند. پیشنهاد جدید همچنین شامل یک تجربه رمزنگاری است که در قالب NFT از طریق مشارکت با جامعه اوقات فراغت آنلاین Poolsuite پاداش می‌دهد.
به گفته مریک تئوبالد، معاون بازاریابی BitPay، اعضای جامعه به دلیل محبوبیت و ظهور پلتفرم‌های کاربرپسند، به طور فزاینده‌ای مایل به استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت کالاهای لوکس هستند.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!



ثبت نام

وی اظهار داشت که یکی از سخت ترین جنبه های پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال، آموزش در مورد فناوری بلاک چین، کیف پول ها و نحوه ارسال دارایی های دیجیتال به آدرس های صحیح است. همه اینها نکات کلیدی هستند که هم مصرف کنندگان و هم تاجران باید از آنها آگاه باشند.
بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط BitPay، نزدیک به 20 درصد از اقلام خریداری شده با ارزهای دیجیتال در سال گذشته، کالاهای لوکس بوده‌اند. این خریدها شامل طلا، جواهرات، ساعت، اتومبیل های عجیب و غریب، املاک، قایق های تفریحی و کیف های دستی است. این در حالی است که خودروها و کشتی های تفریحی 20 درصد و جواهرات، پوشاک و ساعت به ترتیب 15 درصد و 12 درصد از این میزان را به خود اختصاص داده اند.
البته باید در نظر داشت که برای پذیرش واقعی و گسترده ارزهای دیجیتال، باید بتوان نیازهای ضروری روزمره را با ارزهای دیجیتال یا دارایی های دیجیتال پرداخت کرد.
در این راستا، Theobald از BitPay انتظار دارد در آینده نزدیک چنین روندی دنبال شود و کالاهای لوکس راه را هموار کنند. مدیرعامل BitPay معتقد است که خدمات و آموزش انتقال همتا به همتا به عنوان راهی موثر برای پذیرش ارزهای دیجیتال خواهد بود.