با این روش در معاملات شیبا ناشناس بمانید! – اخبار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دارندگان SHIB اکنون می توانند با استفاده از برنامه غیرمتمرکز و مبتنی بر حریم خصوصی برمودا، سکه های خود را به صورت ناشناس به هر کیف پولی منتقل کنند.

Bermuda یک برنامه غیرمتمرکز و پروتکل حفظ حریم خصوصی است که اخیراً از Shiba Inu پشتیبانی می کند. بر اساس این اطلاعیه، کاربران از این پس می‌توانند بدون فاش شدن آدرس کیف پول شخصی‌شان در حین انتقال، شیبا را به کیف پول‌های دیگر منتقل کنند. این سطح جدیدی از حریم خصوصی را برای تراکنش های کاربر فراهم می کند.

برمودا به کاربران این امکان را می دهد که به صورت ناشناس پرداخت های ارزهای دیجیتال را انجام دهند. هنگامی که یک کاربر با استفاده از برمودا پرداختی انجام می دهد، برنامه آدرس کیف پول واقعی او را با یک آدرس مجازی جایگزین می کند و هویت کاربر و جزئیات تراکنش را خصوصی نگه می دارد.

اکوسیستم شیبا همچنان در حال گسترش است. زیرا صرافی های بیشتری از این سکه میم با تم سگ پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال، BitGo، یک شرکت امنیتی دارایی دیجیتال مستقر در کالیفرنیا، اخیراً پشتیبانی از Shiba را اضافه کرده و اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا رمزارز محبوب خود را به صورت ایمن در کیف پول های نگهبانی و گرم خود ذخیره کنند. ، ارسال و دریافت کنید

همچنین در 20 ژانویه، هات کوین گلوبال، یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سیدنی، اعلام کرد که از طریق یکپارچه سازی Simplex، به کاربران امکان می دهد Shiba Inu و سایر ارزهای رمزنگاری محبوب را با استفاده از کارت های اعتباری یا نقدی خود خریداری کنند.

خرید ارز دیجیتال 10 هزار تومان!
در صرافی ارز پلاس می توانید تمامی ارزهای دیجیتال را تنها با 10000 تومان و با کارمزد صفر معامله کنید!



شروع